۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۵۰۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مسؤولان به خلاقیت جوانان انقلابی بهای بیشتری بدهند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مسؤولان ضروری است به نوآوری‌ها و خلاقیت‌های جوانان انقلابی بهای بیشتری بدهند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب که با هدف روشنگری و شناخت انقلاب و معرفی آن به دانش آموزان در دبیرستان دخترانه عصمت بجنورد برپا شده بود، اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در کسب شناخت بیشتر دانش‌آموزان نسبت به انقلاب مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه متولی برگزاری این نمایشگاه خود دانش‌آموزان بوده‌اند، اضافه کرد: با برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها از سوی خود دانش آموزان، می‌توان به این نتیجه رسید که توطئه‌های دشمنان برای ایجاد گسست بین نسل‌های انقلاب و تهاجمات فرهنگی آنها ناکارآمد بوده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به تلاش‌ها و هزینه‌های هنگفتی که دشمنان برای از بین بردن اعتقادات ملی و مذهبی نسل جدید انقلاب می‌کنند، افزود: دشمنان ایران و اسلام درصدد هستند با ایجاد رخنه در نوجوانان و جوانان آنها را از آرمان‌های امام(ره) و مطالبات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دور کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: اما به فضل الهی و با هوشیاری و حضور مردم و مسؤولان، دشمنان تاکنون در این عرصه موفق نشده و در آینده هم موفق نمی‌شوند.

وی با تأکید بر توجه بیش از پیش به جوانان و نسل‌های جدید کشور، اظهار کرد: اگر مسؤولان به جوانان میدان کار بدهند، آنها می‌توانند خودشان به بهترین نحو ممکن انقلاب را برای هم‌نسل‌های خود تبیین و بازگو کنند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: بصیرت افزایی، بسط اندیشه‌های ژرف و دفاع منطقی از انقلاب از نمونه کارهای انقلابی است که باید مدنظر همه به‌ ویژه جوانان انقلابی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر حمایت بیش از پیش متولیان از نوآوری‌های نسل‌ جدید، افزود: باید مسؤولان به نوآوری‌ها و خلاقیت‌های جوانان انقلابی بهای بیشتری بدهند.

وی با اشاره به اینکه نباید کارهای دست‌دومی بیگانگان برجسته شود، اضافه کرد: نفس پاک و مدیریت صحیح می‌تواند نسل‌های انقلاب را تضمین و بیمه کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه تعهد، تخصص و تهذیب از جمله مواردی است که همه دانش آموزان باید به آنها پایبند باشند، افزود: ضروری است دانش‌آموزان افزون بر تحصیل، در امور اعتقادی هم خود را پرورش دهند./9314/202/ب2

ارسال نظرات