۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۴۸۰۶۰۰
معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان:

قرآن باید به عنوان منشور اصلی امور زندگی مورد استفاده قرار گیرد

جمشیدنژاد با بیان اینکه برخی از آیات برای انسان یک مطلب را تداعی می‌کند، گفت: آیات قرآن به ما کمک می‌کند که در زندگی خود از کلام خداوند بهره بگیریم.
علی‌اصغر جمشیدنژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، علی‌اصغرجمشیدنژاد، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان که در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان برگزار شد، گفت: خوشحال هستیم که امسال نیز شرایطی فراهم شده که این رخداد بزرگ فرهنگی بار دیگر در استان برگزار شود.

وی افزود: کتاب و کتاب‌خوانی از لحاظ باورهای دینی جز مطالب مهمی است که خداوند نیز به قلم و نوشته در کتاب قرآن یاد می‌کند.

وی عنوان کرد: معصومین به کرات به اهمیت کتاب و کتاب خوانی و همچنین قلم و نوشته تأکید کرده اند.

جمشیدنژاد افزود: یکی از کرامات و بزرگی های مربوط به ادیان توحیدی وجود کتاب است که اکثر انبیا دارای کتاب بوده‌اند منتها در اسلام قرآن مجید به عنوان بزرگترین معجزه حضرت رسول تلقی می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قرآن را باید منشور اصلی بسیاری از اموراتی که مربوط به زندگی است قرار دهیم.

وی با بیان اینکه برخی از آیات برای انسان یک مطلب را تداعی می‌کند، افزود: آیات قرآن به ما کمک می‌کند که در زندگی خود از کلام خداوند بهره بگیریم.

جمشیدنژاد افزود: پایانی که برای انسان اتفاق می‌افتد مربوط به زمانی است که آدمی احساس می‌کند از هر لحاظ قوی و پربار است.

وی با بیان اینکه هرچه بیشتر کتاب بخوانیم متوجه خواهیم شد که معلومات اندکی داریم، گفت: خواندن کتاب ما را به اقیانوس علم نزدیک می‌کند و احساس نیازمان را به اندیشه بزرگان بیشتر خواهد کرد./831/203/ب1

 

ارسال نظرات