۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۴۸۰۶۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

انقلاب اسلامی دین و ارزش های اسلامی را از غربت نجات داد

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که انقلاب اسلامی دین و ارزش های اسلامی را از غربت نجات داد، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دین تنها در مسائل فردی خلاصه می شد و رژیم اجازه فراگیر شدن مباحث دینی را نمی داد.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز در جمع کارکنان اداره کل دادگستری استان در ساری با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه به ریشه های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در دین، اعتقادات مذهبی مردم و همچنین برگرفته از نهضت عظیم حسینی بود.

وی با بیان این که مبنای همه شعارهای انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته «لااله‌الا‌الله و الله اکبر» بوده است، افزود: امروز علیرغم گذشته سه از دهه از عمر این انقلاب، هنوز شعارهای محوری انقلاب همچنان پویا و زنده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش برخی ها در داخل و خارج برای کمرنگ کردن شعارهای انقلاب، تصریح کرد: کمرنگ شدن شعارهای مهم انقلاب اسلامی موجب نفوذ دشمنان و تحقق توطئه های بدخواهان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به این که انقلاب اسلامی دین و ارزش های اسلامی را از غربت نجات داد، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دین تنها در مسائل فردی خلاصه می شد و رژیم اجازه فراگیر شدن مباحث دینی را نمی داد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دین و ارزش های اسلامی هیچ عزت و احترامی در دنیا نداشت، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با آغاز نهضت عظیم اسلامی و پیروزی آن در 22 بهمن، دین و مبانی اسلامی را دوباره احیا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که دشمنان، اسلام را افیون ملت ها معرفی کردند و دین را عامل عقب ماندگی بیان کردند، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان عامل عقب ماندگی جوامع اسلامی را اسلام می‌دانستند، امروز شاهد اقتدار و عزت جامعه اسلامی در عرصه جهانی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در شرایطی شکل گرفت که همه قدرت های استکباری جهان در حال غارت اموال و منابع ملت ایران بودند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستان پلید آمریکا و دیگر کشورهای غربی از منابع این ملت را قطع کرد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب قطع وابستگی کشور به غرب و شرق شده است، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی، ایران را به طور کلی وابسته دیگر کشورها کرده بودند.

وی با بیان این که محصول وابستگی چیزی جز لذت و خواری نیست، تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت و توسعه ملت ایران ایستادگی بر روی پای خود و بهره گیری از خودباوری است که امام خمینی(ره) به ملت ایران هدیه داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه  با اشاره به این که امام خمینی(ره) در حالی شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح کردند که دنیا در دو بلوک شرق و غرب خلاصه می شد، خاطرنشان کرد: همین مسأله موجب حفظ استقلال کشورمان در برابر قدرت های جهانی شد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که امام راحل انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانستند، خاطرنشان کرد: در قرن بیستم جهان دو قطبی از هم پاشید و اتحاد جماهیر شوروی غرب که می‌خواست کدخدا شود، آنان را زمین‌گیر کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در حالی خود را نبض دنیا می دانستند که انقلاب اسلامی همه ملت های آزاد دنیا را از خواب بیدار کرد، تصریح کرد: امروز ملت های جهان در برابر قدرت های استکباری و استعماری جهان ایستاده اند و از حقوق خود دفاع می کنند.

وی در ادامه سخنان خود به تغییر راهبرد دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب به دنبال نفوذ در کشورمان با استفاده از مذاکره هستند، که باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که امروز باید از مسائلی که موجب انحراف در مسیر انقلاب اسلامی می شود به شدت پرهیز شود، تصریح کرد: امروز تقویت مبانی انقلابی و تبعیت محض از ولایت فقیه رمز پیروزی در برابر هر نوع توطئه و نقشه دشمنان انقلاب است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلاتی که دارند بر سر اصل انقلاب ایستادند، گفت: مشکلات اقتصادی به اصل انقلاب بر نمی‌گردد این مسأله مدیریتی، کم کاری‌ها و ضعف‌های مدیریتی است که باید رفع شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که در دهه چهارم انقلاب آنچه باید مد نظر قرار گیرد خطر انحراف انقلاب است هر انقلابی با آسیب و آفتی که می‌بیند ممکن است منحرف شود، گفت: انقلاب‌های توحیدی به دلیل دشمن بیشتر آسیب‌پذیرتر هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با تاکید بر این که در به روز کردن انقلاب اسلامی باید چهره انقلابی اسلام بازگو شود، افزود: اگر از چهره انقلابی، انقلاب اسلامی بگذریم دیگر نمی‌توانیم در دنیا مقاومت کنیم.

وی با اشاره به این که انقلاب ما اسلامی است و موتور محرکه انقلاب ما از ابتدا و شکل گرفتن مقاومت در دنیا انقلاب اسلامی بوده است، گفت: امروز نیز باید همان ایستادگی و مقاومت به عنوان یک راهبرد مهم مورد توجه قرار گیرد./1317/202/ب1

 

ارسال نظرات