۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۶۲۸
امام جمعه تبریز:

قرارگاه خاتم توطئه دشمنان را خنثی کرد

آیت الله مجتهد شبستری گفت: قرارگاه خاتم نقشه های شوم استکباری را در تخریب نهادهای انقلابی و بی برنامه نشان دادن آنها برای مسیر پیشرفت کشور خنثی کرد.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امشب در دیدار مسؤولان قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در دوران پیروزی انقلاب، اظهار داشت: سپاه مرکز خیر کثیر است.

وی با اشاره به رشادتهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این نهاد انقلابی در دوران سازندگی با قدرت وارد کار شد و در کنار اینها در حوزه‌های فرهنگی نیز نقش بسیار فعالی داشت و  امروز نیز مانند گذشته هم در عرصه دفاع و صیانت از انقلاب و هم کار فرهنگی فعال است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس خرابیها و هزینه های بسیاری را به دنبال داشت، بیان کرد: قرار خاتم الانبیا با هدف ترمیم خرابیهای جنگ که یک امر لازم بود شکل گرفت، هیچ یک از مراکز سازندگی کشور امروز به اندازه قرارگاه خاتم سرعت و دقت لازم را ندارند.

وی با اشاره به عوامل موفقیت قرارگاه خاتم، خاطرنشان کرد: کم بودن بروکراسی اداری و وجود اخلاص در این قرارگاه عامل سرعت در کارها و دقت لازم در امور و استحکام بناها است، این ویژگی بارز قرارگاه خاتم است که آن را موفق و بی همتا قرار داده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تا به امروز گزارشی از نقض پروژه های قرارگاه خاتم را نشنیده ایم، ادامه داد: جهاد سازندگی نیز در طول دهه‌های گذشته فعالیتهای بسیار و خدمات ارزنده ای را انجام داد اما برخی پروژه های آن بر خلاف این قرارگاه استحکام لازم را ندارند.

وی فعالیتهای این قرارگاه را قابل تقدیر و ارزنده دانست و گفت: پروژه‌هایی که قرارگاه در داخل و خارج از کشور انجام می‌دهد مایه افتخار کشور است، قرارگاه خاتم نقشه های شوم استکباری را در تخریب نهادهای انقلابی و بی برنامه نشان دادن آنها برای مسیر پیشرفت کشور خنثی کرد.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه قرارگاه خاتم حرف نخست را در «اقدام و عمل» می زند، ابراز داشت: پروژه قطار شهری تبریز نیز یک پروژه بسیار حساس و مهم است، لازم است این پروژه با دقت و قدرت کامل انجام شود و کارها دقیق صورت گیرد./202/854/ب1

ارسال نظرات