۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۸۰۶۶۳
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری:

دولت مظلوم نمایی می‌کند/جبهه مردمی عامل وحدت است

باهنربا اشاره به برخی بی اخلاقی ها، گفت: همواره شاهد هستیم که پیش از انتخابات ها برخی از افراد و جریانات دست به بی اخلاقی های انتخاباتی می زنند.
باهنر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز دوشنبه ۲۵ بهمن در نشستی رسانه ای در محل خبرگزاری مهر، گفت: امیدواریم تا آخرین لحظه حیات در خدمت خاندان عشق و طهارت باشیم و همواره در مسیر نظام اسلامی قدم برداریم.

وی در بخش پرسش و پاسخ و این نشست در خصوص طرح آشتی ملی، بیان داشت: باید از طراحان این موضوع پرسید آشتی چه افرادی مدنظر است، زیرا مردم در صلح و آشتی در کنار هم هستند و این وحدت را در ۲۲ بهمن نشان داده اند.

باهنر افزود: برخی آشتی ملی را هم طراز این می دانند که یک قاضی و مجرم باهم آشتی کنند، اگر این موضوع مدنظر باشد، قطعا این آشتی بی معنا است. باید اگر کسی جرمی را مرتکب شده است، ابتدا جبران خسارت کند.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری، ابراز داشت: برخی از رسانه ها گزینشی و جهت دار عمل می کنند، بنده در گذشته گفته بودم که روحانی مواضع مختلفی بر ضد اصلاح طلبان داشته است. همچنان معتقدم اگر امروز روحانی با اصلاح طلبان همگرا شده است، به دلیل حمایت این طیف سیاسی از ایشان است.

باهنر تصریح کرد: اعتقاد من این است که اصلاح طلبان از روحانی عبور نمی کنند، در نقطه مقابل نیز اصولگرایان قطعا یک کاندیدا معرفی خواهند کرد.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به برخی اختلاف نظرها در میان اصولگرایان، عنوان داشت: قرار نیست بخش های مختلف اصولگرایی در یکدیگر حل شوند، به همین دلیل نیز باید با تمام اختلاف نظرها به یک وحدت ائتلافی برسیم. انتظار ما این است که اصولگرایان ایجاد شکاف نکنند، زیرا هر شکافی می تواند به نفع اصلاح طلبان تمام شود.

باهنر با تاکید بر ایجاد احزاب قدرتمند، اظهار داشت: باید چندین حزب اساسی در کشور ایجاد شود، زیرا جریانات سیاسی کشور ما را همواره دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا تشکیل داده است و در این بین، تفکر اعتدالی مستقل هرگز وجود نداشته است.

باهنر در خصوص کمرنگ بودن تحرکات انتخاباتی، ابراز داشت: متاسفانه انتخابات های ریاست جمهوری به صورت هیجانی پیش می رود و مردم تا لحظه آخر تصمیم قطعی نمی گیرند. نبود احزاب قدرتمند نیز کاری کرده که مردم و کاندیداها نتوانند از مدت ها قبل تصمیم گیری قطعی کنند.

وی با انتقاد از دولت یازدهم، بیان داشت: دولت مدت ها است مظلوم نمایی و فرار از نقد می کند، متاسفانه برخی همواره در مسیر انتخابات بی اخلاقی می کنند که این کار صحیح نیست.

وی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات سال ۹۶، گفت: بارها تاکید کرده ام که به هیچ عنوان قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم.

وی با مثبت ارزیابی کردن حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، ابراز داشت: در انتخابات مجلس دهم مجموعه ای از وحدت را ایجاد کردیم، قطعا قصد داریم با گسترش این جبهه، تمامی جریانات اصولگرایی را بیش از پیش با هم متحد کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان در خصوص فقدان آیت الله هاشمی، گفت: آیت الله هاشمی  یک وزنه بود اما ریزش ها همواره کمتر از رویش ها است و انقلاب در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد./۸۵۶/201/ص

ارسال نظرات