تبیین مباحث اقتصاد مقاومتی اولویت برنامههای 6 هزار مبلغ اعزامی در همدان بود
حجتالاسلام علی دشتکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: در راستای موضوع اقتصاد مقاومتی، در مرحله نخست فرهنگسازی، ساختارسازی و سپس برنامههای اجرایی باید مدنظر قرار گیرد که در حال حاضر رسالت سازمان تبلیغات مرحله نخست است.
وی بیان کرد: فعالیتهای انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در این سازمان در سطح عالی بود و امسال بیش از یک میلیون نفر از برنامههای اجرا شده استفاده کردهاند.
حجتالاسلام دشتکی با بیان اینکه آرمان کلی انقلاب تحقق حکومت اسلامی است اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از 7 هزار برنامه در ادارهکل تبلیغات اسلامی استان انجام گرفته است.
وی افزود: برای تحقق آرمان کلی انقلاب باید مسوولان در سیاستگذاریها و اجرای برنامهها به مبانی آن توجه داشته باشند، به طوریکه اجرای این سیاستها تنها به دستگاه و گروه خاصی اختصاص ندارد و مستلزم اقدام همگانی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در ابتدای امر در سازمان تبلیغات اتاق فکر اقتصاد مقاومتی تشکیل و سپس مبانی اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن، عترت و احادیث مختلف احصا شد.
حجتالاسلام دشتکی عنوان کرد: مبانی احصا شده در 12 فصل از آیات، روایات و احادیث مرتبط با اقتصاد مقاومتی تهیه و به صورت نشریه منتشر شده که از آن 10 هزار نسخه تهیه و در میان شبکه تبلیغی توزیع شده است.
وی با اشاره به اهم فعالیتهای انجام گرفته با موضوع اقتصاد مقاومتی در سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: برگزاری همایش توجیهی اقتصاد مقاومتی با حضور 200 نفر از مبلغین و مبلغات به عنوان سفیران اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیت ها در زمینه بوده است.
حجت الاسلام دشتکی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات تخصصی با این رویکرد، گفتمانهای دینی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، تبیین مباحث توسط مبلغان اعزامی و غیره از جمله برنامههای اجرا شده توسط این سازمان است./979/302/f1