۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۸۰۷۱۴
مکاوی پور:

امام راحل فرهنگ خودباوری و «ما می‌توانیم» را در انقلاب نهادینه کردند

رییس کانون بازنشستگان ناجا با بیان اینکه امام راحل فرهنگ خودباوری و «ما می‌توانیم» را در انقلاب نهادینه کردند، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای امنیتی پایدار و ماندگار در منطقه است.
مکاوی پور

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار مصطفی مکاوی‌پور، رییس کانون بازنشستگان ناجا ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون پیشکسوتان نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مبدأ و مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در بهمن‌ماه به تصویر کشیده شده است.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های امام راحل در زمینه‌های فکری، نظری و عملی پایدار و جاویدان مانده است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در موازنه قدرت در جهان و منطقه حرفی برای گفتن دارد.

رییس کانون بازنشستگان ناجا افزود: یکی از سیاستمداران غرب که رابطه خوبی با انقلاب ندارد گفته بود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هر کدام از کاندیداها 64 بار نام ایران را برده‌اند و گویا قدرتی بالاتر از ایران نیست.

سردار مکاوی‌پور تصریح کرد: آن چیزی که امروز به لطف انقلاب اسلامی در جهان و منطقه اثر خود را گذاشته، نفوذ نرم و معنوی این انقلاب است.

وی با بیان اینکه امام راحل فرهنگ خودباوری و «ما می‌توانیم» را در انقلاب نهادینه کردند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای امنیتی پایدار و ماندگار در منطقه است.

رییس کانون بازنشستگان ناجا خاطرنشان کرد: آمریکا تمام طراحی‌های موجود را برای سرنگونی انقلاب به کار بسته، اما به لطف الهی موفق نشده است.

سردار مکاوی‌پور با بیان اینکه جنگ تحمیلی در مقابل عراق نبود بلکه در مقابل تمام قدرت‌های اروپایی و آمریکایی بوده است، افزود: انقلاب اسلامی امروز پابرجا مانده است و به لطف مجاهدت‌ها و فرهنگ انقلاب توانسته‌ایم امنیتی پایدار را ایجاد کنیم.

رییس کانون پیشکسوتان ناجا گفت: آخرین طراحی نظام سلطه آمریکا جنگ نیابتی بر علیه این ملت است که انجام می‌دهد و در این جنگ از تمام منافع کشورهای اسلامی استفاده می‌کنند.

مکاوی‌پور بازنشستگان را اتاق فکر نیروهای مسلح دانست و عنوان کرد: آغاز به کار کانون بازنشستگان ناجا سال 91 در کشور کلید خورد و تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه رویکرد این کانون جهادی و تفکر فرآیندی است، گفت: کارکنان و اعضای نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل‌الله هستند و در مسیر خدا گام‌های مؤثری را برمی‌دارند و باید مورد توجه هر چه بیشتر قرار بگیرند.

رییس کانون پیشکسوتان ناجا اضافه کرد: یکی از چالش‌های بزرگ این کانون، حقوق است و بعد از آن نیز درمان چالش دیگر کانون بازنشستگان ناجا بوده که باید این چالش‌ها برطرف شود.

 سردار مکاوی پور تصریح کرد: در ماده 37 برنامه ششم توسعه این چالش‌ها لحاظ شده است که امید داریم دولت در سال 96 بودجه خوبی را به این کانون تخصیص دهد.

وی افزود: به منظور اجرای این ماده از سال 96 به مدت پنج سال اختلاف حقوق بین بازنشسته و شاغلین به 10 درصد می‌رسد.

رییس کانون بازنشستگان ناجا بیان کرد: هم‌اکنون 700 هزار بازنشسته ناجا در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد 5 هزار نفر در خراسان جنوبی هستند./880/203/ب1

ارسال نظرات