۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۸۰۷۸۳
کارشناس مسائل دینی:

مسؤولان با دریافت کنندگان حقوق های نجومی برخورد کنند

کارشناس مسائل دینی گفت: متأسفانه افرادی با گرفتن حقوق‌های نجومی بدون هیچ‌گونه برخوردی از سوی مسؤولان در سمت های بالاتر به خدمت گماشته می شوند.
حقوق نجومی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام پناهی امروز در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد، با اشاره به تحقق بیشتر علایم آخرالزمان از بین چهارصد مورد اظهار داشت: امام صادق (ع) می فرماید: «در آخرالزمان مردم صبح هنگام خروج از منزل مسلمان، ظهر منافق و شب هنگام برگشت کافر هستند و در حدیثی دیگر می فرماید :«در آخرالزمان مردم بسان ریزش برگ‌های درختی در پاییز  به صورت  فوج فوج از دین و ولایت ما خارج می شود.»

وی به گسترش اسلام‌گرایی در کشور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های استکباری و اسلام‌گریزی در ایران اشاره کرد و افزود: امروزه در عمل به قوانین اسلامی وضع جامعه ما ناامید کننده است برای نمونه برخلاف تذکر رهبر معظم انقلاب و فتوا در رابطه با موضوع ربا در سیستم بانکی کشور، هیچ برخوردی از سوی مسؤولان صورت نمی‌گیرد.

کارشناس مسائل دینی افزود: امروزه دوستی حالت حرفه ای به خود گرفته است و افرادی با گرفتن حقوق‌های نجومی بدون هیچ‌گونه برخوردی از سوی مسؤولان در سمت های بالاتر به خدمت گماشته می شوند.

استاد حوزه و دانشگاه علائم محبوبیت مومنان در قرآن را با توجه به حدیثی از حضرت علی(ع)، محبت در قلب مردم، ابهت در چشم دشمنان و رستگاری در آخرت اعلام کرد.

حجت الاسلام پناهی اعمالی مانند نماز، روزه و زکات را از سربالایی‌های زندگی و غضب و شهوت را از سراشیبی‌های زندگی دانست و افزود: کلمه تقوا معانی مختلفی از جمله ترس از خدا و دوری از محرمات را دارد ولی اصلی‌ترین مفهوم آن غافل نشدن انسان از یاد خدا در تمام مراحل زندگی با وجود تمام پستی و بلندی ‌ها است./202/936/ب1

ارسال نظرات