۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۷۸۶
استاندار قم مطرح کرد؛

نقش تاثيرگذار پليس فتا در مصون نگه داشتن فضاي مجازي براي فعاليت شهروندان

استاندار قم با اشاره به نقش پليس در حفظ امنيت، نقش پليس فتا در مصون نگه داشتن فضاي مجازي براي فعاليت هاي قانوني شهروندان را تاثيرگذار و مهم دانست.
استاندار در بازدید از فتا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سيد مهدي صادقي پيش از ظهر امروز از بخش هاي مختلف مركز پليس فتاي قم بازديد کرد و در جريان فعاليت هاي اين مركز قرار گرفت.
استاندار قم در اين بازديد با اشاره به ضرورت بهره مندي مردم از مزاياي فناوري اطلاعات و شبكه هاي ارتباطي اظهار داشت: استفاده صحيح از اين شبكه ها در هان امروز امري اجتناب ناپذير است.
صادقي با اشاره به سوء استفاده برخي افراد از فضاي مجازي و انجام اعمال مجرمانه خارج از اصول و قوانين كشور افزود: پليس فتا در راستاي مقابله با اين افراد و مصون نگه داشتن اين فضا براي شهروندان نقش مهمي را ايفا مي كند.
وي با اشاره به برنامه هاي پيشگيرانه كنترلي پليس جهت جلوگيري از ارتكاب به جرم و نيز شناسايي افراد خاطي ادامه داد: حريم خصوصي مردم از جمله مباحث مهمي است كه پرسنل پليس فتا در حفظ آن عملكرد خوبي داشته اند.
نماينده عالي دولت در استان همچنين با تاكيد برداده كاوي پليس فتا جهت شناسايي آسيب هاي اجتماعي افزود: جمع آوري آمار دقيق و صحيح برنامه ريزي در رابطه با كاهش معضلات اجتماعي را تسهيل خواهد نمود./872/د102/ی

ارسال نظرات