۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۴۸۰۷۹۳
طی حکمی از سوی مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی؛

رییس جدید اداره جذب و ساماندهی مبلغان منصوب شد

حجت الاسلام ابراهیم احمد نژاد کریمی به عنوان رییس جدید اداره جذب و ساماندهی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منصوب شد.
اداره جذب و ساماندهی مبلغان

به گزارش خبرگزاری رسا جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید اداره جذب و ساماندهی امور مبلغان با حضور معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در اتاق جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر به خصوصیات امام خمینی رحمت الله علیه اشاره کرد و گفت: امام خمینی رحمت الله علیه با توکل و ایمان به خدا، به مردم اعتماد کرد و اعتماد او به گونه ای بود که مردم نیز به ایشان اعتماد کردند و با دست خالی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، ما نیز باید این اصول را در کارهای خود مبنا قرار بدهیم یعنی کارهای خود را به خاطر خدا انجام و بعد از توکل به مردم اعتماد داشته باشیم تا مردم نیز به ما اعتماد نمایند.
وی عامل اصلی تداوم انقلاب را اتحاد عنوان کرد و افزود: عامل اصلی اتحاد در کشور با اینکه اختلاف مذهبی و زبانی و غیره وجود دارد، قانون اساسی و ولایت فقیه است که ستون خیمه قانون اساسی است.
وی با بیان اینکه امروزه در منطقه هر تحولی بخواهد صورت بگیرد با موافقت انقلاب اسلامی است، افزود: اقتدار بیرونی جمهوری اسلامی ایران هدیه ای است که خداوند متعال به خاطر وحدت و اعتماد به خدا و اعتماد متقابل مردم و ولایت فقیه، به جمهوری اسلامی ایران عرضه کرده است.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیر کل اداره امور تبلیغی در این مراسم با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر به شناسایی آسیبهای انقلاب اسلامی و حل آنها اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین راه مقابله با آسیب ها، شناخت دقیق اهداف، آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی است که مهمترین آن اسلامیت، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است، همانگونه که بارها امام خمینی رحمت الله فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد.
وی در ادامه به مسؤولیت سنگین حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان نمود: همه ما مسؤولیم که انقلاب را حفظ کرده و به دست نسل های آینده برسانیم و اگر در انجام این وظیفه کوتاهی کنیم باید پاسخگوی شهدا و جانبازان باشیم.
در این مراسم حجت الاسلام ابراهیم احمد نژاد کریمی به عنوان رییس جدید اداره جذب و ساماندهی مبلغان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منصوب و از زحمات سرپرست قبلی این اداره حجت الاسلام  موسی الرضا تیموری تقدیر شد./872/د102/ی

ارسال نظرات