۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۸۱۱۴۷
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد؛

اجرای یک هزار عنوان برنامه در شهر همدان به مناسبت ایام فاطمیه

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از اجرای یک هزار عنوان برنامه در ایام فاطمیه در شهرستان همدان خبر داد و گفت: در این ایام اعزام 480 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان را داریم.
حجت الاسلام حیدری راد

حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به نقش مهم تبلیغات اسلامی در برپایی مراسم‌ مناسبت‌های ملی و مذهبی، اظهار داشت: زندگی و شخصیت حضرت زهرا(س) به گونه ای است که در هیچ سخن و فعالیتی نمی گنجد، اخلاق و رفتار حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک الگوی کامل رفتاری برای زنان عالم است.

وی عنوان کرد: حضرت زهرا(س) برای تمامی زنان مسلمان مایه مباهات و از هر نظر الگوی واقعی برای اهل ایمان هستند، ضمن اینکه نحوه زندگی ایشان مصداق سبک زندگی دینی، الهی و توحیدی است که باید مورد توجه بانوان قرار گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در ادامه با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان از امور مهم فرهنگی محسوب می شود.

حجت الاسلام حیدری راد بیان کرد: یک‌ هزار عنوان برنامه در ایام فاطمیه پیش‌بینی شده است که در دهه اول و دوم ایام فاطمیه 480 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فاطمیه از سوی هیأت‌های مذهبی و هیأت امنای مساجد در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: بیشتر برنامه‌ها در قالب سخنرانی و روضه‌خوانی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با تأکید بر لزوم آشناسازی مردم با فرهنگ فاطمی، گفت: در ایام فاطمیه دوم در روز شهادت عزاداری خیابانی و حرکت دسته عزاداری را از میدان امامزاده عبدالله همدان به سمت میدان مرکزی همدان داریم.

حجت الاسلام حیدری راد گفت: برنامه‌های ایام فاطمیه با رویکرد تبیین اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی فاطمی، ولایتمداری در نگاه فاطمی و سلامت اجتماعی در نگاه فاطمی درهمدان برگزار می‌شود./979/302/ب2

 

ارسال نظرات