۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۸۱۱۷۲
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

رمز بقای انقلاب و پیشرفت کشور در گرو پشتیبانی همه جانبه ملت است

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، ملت بزرگ ایران را مردمی مقاوم و همیشه در صحنه توصیف کرد و گفت: به حتم رمز بقای انقلاب اسلامی و پیشرفت های آینده کشور در گرو حضور و پشتیبانی همه جانبه ملت بزرگ ایران است.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان فریدونکنار به پیشرفت های صورت گرفته در کشورمان در 38 سال گذشته اشاره کرد و با بیان این که این پیشرفت های صورت گرفته به دلیل روحیه بسیجی و جهادی مردم کشورمان بوده است، گفت: ملت بزرگ ایران با این همین رویکرد در برابر قدرت های جهانی ایستادند و به پیروزی رسیدند.

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان همواره برای کشور عزت و اقتدار در پی داشته است، افزود: تجربه ثابت کرده هر گاه ملت ایران در برابر استکبار جهانی با عزت و اقتدار ایستاده، آنها از مواضع خود عقب نشینی کرده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نرمش و سکوت در برابر دشمنی بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی موجب بیشتر شدن دشمنی آنها علیه انقلاب اسلامی خواهد شد، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، بهترین راه خنثی سازی توطئه های آنها علیه نظام اسلامی است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی با ملت ایران همچنان ادامه دارد و هیچ گاه کم نشده است، خاطرنشان کرد: دشمنان هر لحظه با توطئه ای جدید علیه انقلاب اسلامی وارد می شوند که اگر هوشیاری و بصیرت کافی وجود نداشته باشد، دشمن به اهداف خود دست پیدا خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تفکر بسیج، تفکری متعالی و برگرفته از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر می خواهیم انقلاب و آرمان های آن همچنان زنده و پویا باشد باید تفکر بسیج در همه بخش های جامعه وجود داشته باشد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که عده ای تلاش می کنند تا این تفکر متعالی و انقلابی در جامعه ما کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن تفکر بسیج در کشورمان به حتم بسترساز نفوذ دشمنان به نظام اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام جلالی با تأکید بر این که باید هر گونه روزنه ای که موجب نفوذ دشمنان به کشورمان می شود با ببندیم، بیان داشت: نباید نسبت به مسأله نفوذ دشمن بی تفاوت بود، چون دشمن همه تلاش خود را می کند تا به ارکان مهم نظام اسلامی نفوذ پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به این که دشمن علاوه بر این، به منظور تحقق اهداف خود برخی عناصر نفوذی را در کشور تقویت می کند، تصریح کرد: باید مراقب عناصر نفوذی نیز در جامعه باشیم.

نائب شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید تفکر اصیل انقلابی و آرمان های دینی را در جامعه امروز تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان برای ایستادگی در برابر هجمه های سنگین دشمنان نیازمند تقویت تفکر انقلابی است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تقویت تفکر انقلابی در جامعه، تصریح کرد: اگر در 38 سال گذشته این تفکر اصیل مبنای برنامه های کشور نبود، امروز نمی توانستیم به یک کشور اثرگذار و قدرتمند در عرصه های مختلف تبدیل شویم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان غالب در عرصه جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: تلاش بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی برای جلوگیری از صدور پیام انقلاب در جهان با شکست مواجه شده است و امروز نظام اسلامی به یک کشور تأثیرگذار بین المللی تبدیل شده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به طرح انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی کشورهای غربی به ویژه آمریکا در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و توطئه های ریز و درشت علیه این انقلاب، اما به برکت حضور در صحنه ملت ایران، امروز انقلاب اسلامی از یک ارزش و احترام بسیار بالایی در عرصه بین المللی برخوردار است.

حجت الاسلام جلالی ملت بزرگ ایران را مردمی مقاوم و همیشه در صحنه توصیف کرد و با بیان این که مردم کشورمان در همه صحنه ها ثابت کردند که پشتیبان حقیقی انقلاب اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: به حتم رمز بقای انقلاب اسلامی و پیشرفت های آینده کشور در گرو حضور و پشتیبانی همه جانبه ملت بزرگ ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پشتیبانی خود از انقلاب و نظام اسلامی را به دنیا اعلام کردند، تصریح کرد: با وجود این که عده ای فکر می کردند ملت ایران به دلیل برخی مشکلات موجود، حضور کمرنگی خواهند داشت، اما بار دیگر ملت با بصیرت و ولایت مدار کشورمان توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دستگاه های اطلاعاتی غرب بر ضد جمهوری اسلامی ایران، گفت: در طول روز صد ها شبکه ماهواره ای به متهم سازی نظام اسلامی مشغول هستند، اما ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، همه این توطئه ها را خنثی کردند.

امام جمه فریدونکنار با بیان این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفته تا پیشرفت ها و برنامه های مهم 38 سال گذشته نظام را نادیده گرفته و مردم را مأیوس و ناامید کند، گفت: پیشرفت های صورت گرفته در سه دهه اخیر کشورمان بسیار خیره کننده بوده است و همین مسأله موجب عصبانیت دشمنان شده است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که رژیم طاغوت که زیر دست آمریکا بود ملت ایران را خار و ذلیل کرده بود، افزود: اما انقلاب اسلامی ایران به مردم کشورمان عزت، اقتدار و احترام بخشید و امروز همه دنیا به این عزت و اقتدار اذعان دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان کشورمان باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات کشور بهره گیرند، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان کشور باید با رفع موانع موجود در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم گام بردارند./950/202/ب2

ارسال نظرات