۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۸۱۱۸۴
تولیت مدرسه علمیه امام حسین شهرری:

ولایت فقیه عامل رشد و ترقی جامعه اسلامی است

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری با بیان اینکه امروز ایران منبع علم و مرکز امنیت در منطقه است، گفت: ولایت فقیه نعمت الهی و عامل رشد و ترقی جامعه به شمار می‌رود.
مازندرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید رضا حسینی مازندرانی تولیت و مؤسس مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری، امروز در جلسه درس اخلاق که با حضور اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران، مسؤولان و مدیران شهرستان ری، اساتید و طلاب این حوزه در مسجد امام جسین(ع) شهرری برگزار شد، گفت: کسب علم از کمالات است.

وی افزود: انسان با علم آموزی می‌تواند فضائل اخلاقی و رفتاری را کسب کند.

آیت‌الله حسینی مازندرانی با بیان اینکه متقین از فرصتهای به دست آمده بهترین بهره را می‌برند، بیان داشت: فرد انقلابی و با تقوا هرگز نسبت به کسب علم بی توجه نبوده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری با اشاره به اینکه امروز در جامعه ما آموزش و یادگیری علم به سهولت انجام می‌گیرد، گفت: این مهم مرهون پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری مجاهدانه و آگاهانه رهبر معظم انقلاب است.

این استاد اخلاق اضافه کرد: امروز ایران نه تنها منبع علم است بلکه به عنوان مرکز آرامش و ثبات در بین کشورهای منطقه به شمار می‌رود و این امنیت حاصل وجود نعمت ولایت فقیه است که نصیب ملت ایران شده است.

این مفسر قرآن کریم با تاکید بر اینکه طلاب باید از نظر اخلاقی برای افراد جامعه الگو و سرمشق باشند، خاطرنشان کرد: اخلاق و تهذیب نفس مهمترین اموری هستند که طلاب باید به آن توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند در جامعه منشأ معارف و رفتار اسلامی باشند./202/813/ب2

ارسال نظرات