۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۸۱۲۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

900 مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اعزام 900 مبلغ در ایام فاطمیه در همدان خبر داد و گفت: ایام فاطمیه فرصتی برای بهره‌مندی مردم از مبانی و معارف اسلامی است.
دشتکی

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ظهر امروز در سازان تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اهمیت تبلیغ در ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از امتیازات و فرصت‌های فرهنگ دینی به ویژه در فرهنگ شیعه مناسباتی است که در طول سال شاهد آن هستیم.
وی بیان کرد: این مناسبات فرصت مغتنمی را در اختیار مجریان فرهنگی دینی برای بهره‌مند ساختن مردم از معارف قرار می‌دهد که این فرصت در کنار ظرفیت شبکه تبلیغ استان در زمینه اجرای برنامه‌های دینی برای اقشار مردمی بسیار تأثیرگذار است.
حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه 10 هزار نفر در همدان عضو شبکه تبلیغی هستند، عنوان کرد: اعضای این شبکه را برای ایام فاطمیه اول و دوم آماده کردیم تا مردم دارالمؤمنین همدان از برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده رد ایام بهره مند شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه اول و دوم فاطمیه توسط هیأت‌های مذهبی و هیأت امنای مساجد در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: بیشتر برنامه‌ها در قالب سخنرانی و روضه‌خوانی است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام فاطمیه در 1500 مسجد همدان برگزار می‌شود افزود: از 1800 مسجد 1500 مسجد در سطح استان در این ایام برنامه دارند، ضمن اینکه 2200 هیئت نیز برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نقش حوزه ها در ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه گفت: حوزه های علمیه باید در ترویج سیره اهل بیت(ع) و فرهنگ فاطمی در جامعه کوشا باشند.
حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه ایام فاطمیه را باید قدر دانست و از این فرصت برای معرفی زوایای زندگی حضرت فاطمه(س) بهره گرفت، افزود: زنان و دختران جامعه باید بیشتر از هر کسی دیگر با فرهنگ فاطمی آشنا شوند./979/202/ب1

 

ارسال نظرات