۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۸۱۲۶۹
امام جمعه بستان آباد:

اولویت امروز رسیدگی به وضع معیشت مردم است

حجت الاسلام رضوی گفت: عده ای از امروز به فکر انتخابات هستند و مشکلات معیشتی در اولویت آنها نیست، مسؤولان باید به فکر مشکلات خرد و معیشتی مردم باشند و از برخی مسائل سیاسی و سیاسی کاریها بپرهیزند.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان اینکه برجام و مسایل مربوط به آن دغدغه‌ی آقایان و دولتمردان است، اظهار داشت: مردم کاری به کار برجام ندارد، دغدغه اصلی مردم بیکاری، گرانی و مشکلات معیشتی است.

وی با اشاره به مشکلات مردم، ابراز داشت: عده ای از امروز به فکر انتخابات هستند و مشکلات معیشتی در اولویت آنها نیست، مسؤولان باید به فکر مشکلات خرد و معیشتی مردم باشند و از برخی مسائل سیاسی و سیاسی کاریها بپرهیزند.

امام جمعه بستان آباد با بیان این که رعایت اولویت ها در مدیریت کشور نباید فراموش شود، گفت: اولویت امروز رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است، مسؤولان باید با واقعیت مواجه شوند و اولویت های اصلی را دریابند و پای کار باشند تا بخشی از مشکلات این مردم رفع شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: سرپرستان خانواده امروز شرمنده خانواده خود هستند، برای این مشکلات باید تدبیر کرد نه آنکه شعار تدبیر را فریاد زد و در مقابل کاری از کار پیش نرود، مسؤولان کشور باید هر روز بیشتر از روز گذشته تلاش خود را مضاعف کنند.

حجت الاسلام رضوی با تأکید بر ترویج «اقدام و عمل» در میان مسؤولان کشور، تصریح کرد: مسؤولان باید پای کار آیند و با اقدام و عمل بخشی عمده ای از مشکلات اقتصادی مردم را با همین توصیه رهبر انقلاب تحت عنوان اقتصاد مقاومتی حل رو رفع کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات این ملت در حوزه اقتصاد  بستگی به اجرایی شدن و یا نشدن اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: اقتصاد مقاومتی یک راهکار بومی رفع مشکلات کشور است و باید این مؤلفه بزرگ اقتصادی در کشور محقق شود تا به فضل الهی مشکلات این مردم حل و رفع شود.

وی با اشاره به نعمت امنیت و اهمیت مضاعف آن نسبت به اقتصاد، خاطر نشان کرد: بنا به استناد روایات ما امنیت از نعمت های پنهان است و امروز ما می دانیم زیر ساخت هر نوع فعالیت علمی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و سیاسی امنیت است، اگر امنیت برقرار نباشد هیچ کدام از فعالیت های عمرانی و علمی قابل اجرا نخواهد بود.

امام جمعه بستان آباد با تأکید بر قدردانی از نعمت ارزشمند امنیت در کشور، افزود: امنیت مثال زدنی امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه نا آرام غرب آسیا، به برکت نعمت ولایت فقیه و مجاهدت شهیدان و سربازان گمنام امام زمان میسور شده است./854/302/ب1

ارسال نظرات