۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۸۱۳۵۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

باید در مقابل جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان ایستادگی کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طلاب باید فضای انسانی جامعه را از فساد پاک کنند، گفت: باید در مقابل جنگ فرهنگی و اقتصادی که دشمنان علیه ایران انجام می‌دهند، ایستادگی کرد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه تخصصی امیرالمؤمنین(ع) بیرجند اظهار داشت: روحانیان برای پاک‌سازی محیط انسانی پیرامون خود تلاش کنند و نباید بی تفاوتی نسبت به فضای معنوی انسان‌ها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه طلاب باید فضای انسانی جامعه را از فساد پاک کنند، گفت: جنگ فرهنگی و اقتصادی که دشمنان علیه ایران انجام می‌دهند بسیار مهم است و باید در مقابل جنگ ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برخی از مدیران و مسؤولان در مقابل پاک سازی فضای معنوی انسان‌ها می‌گویند خط قرمزی نداریم، این حرف درست نیست مگر می‌شود هر کسی که بخواهد جاسوسی انجام دهد و نسل‌های آینده را فاسد کند اما خط قرمزی وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید در مقابل جنگ‌های اقتصادی  فرهنگی دشمنان خط قرمز داشته باشیم، تصریح کرد: جنگی که امروز وجود دارد جنگ دین است از این رو باید همه در مقابل این جنگ که دشمن تدارک دیده مقابله کنند.

وی ادامه داد: روحانیان و طلاب باید علم و تقوا و خوبی‌ها را در جامعه گسترش دهند، علم باید از طریق تزکیه برای انسان‌ها حاصل شود./203/880/ب1

ارسال نظرات