۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۸۱۴۱۱
باحضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب؛

پروژه‌های مدیریت شهری مصوب سفر رهبری به قم افتتاح شد

با حضور حجتالاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب از پروژه های مدیریت شهری مصوب سفر رهبری به قم بهره‌برداری شد.
حجت الاسلام والملسمین محمدی گلپایگانی افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری مصوب سفر رهبری به قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، استاندار قم، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سقاییان نژاد شهردار قم وجمعی از مسؤولان استان قم از پروژه های مدیریت شهری مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم افتتاح شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در این مراسم با اشاره به جایگاه والای قم در جهان اسلام، اظهار کرد: زیربنای قم با تشیع ساخته شده است و این شهر در طول تاریخ علمای بزرگ و صاحبه خاص اهلبیت(ع) را پرورش داده است.

وی با بیان اینکه قم از ظرفیت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار قم از رهبر معظم انقلاب را هیچکس در سال 89 از یاد نخواهد برد و همچنین کمتر سراغ داریم در طول سفرهای رهبر معظم انقلاب که بیش از 10 روز در یک استان اقامت داشته باشند، رهبری به احترامی که برای مردم ولایت مدار قم قائل بودند در سفرشان به این شهر به مدت 10 روز حضور داشتند.

همچنین سقاییان نژاد، شهردار کلانشهر قم نیز در این مراسم با اشاره به تصویب بیش از 715 پروژه در سفر رهبر معظم انقلاب به قم، بیان کرد: این پروژهها با اعتباری بیش از هزار و 700 میلیارد تومان به تصویب رسید که میتواند عمران و آبادانی بسیار زیادی را برای قم به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه جایگاه قم در جهان اسلام میطلبد که مسؤولان برای عمران و خدمات رسانی به مردم این شهر تمام تلاش خود را به کار گیرند، افزود: شهرداری قم تمام توان خود را بکار گرفته است تا با احداث پروژههای زیربنایی مدت اقامت زائران را در این شهر به بیش از یک روز افزایش دهد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به طور نمادین از طریق ویدیو کنفرانس کمپینگ فدک و ایستگاههای احداث شده آتشنشانی قم توسط حجتالاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به بهره برداری رسید./858/202/ص

ارسال نظرات