۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۸۱۴۲۱
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن در آذربایجان غربی برگزار شد

آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور با شرکت نزدیک به 10 هزار قرآن آموز در مصلاها و مساجد جامع شهرستان های آذربایجان غربی برگزار شد.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عیسی برادری، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی صبح امروز در حاشیه برگزاری پنجمین مرحله آزمون کتبی طرح سراسری تربیت حافظ قرآن کریم که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، افزود: آزمون کتبی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم امروز همزمان با سراسر کشور در مصلاها و مساجد جامع شهرستان های استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: حافظان قرآن کریم امروز در رشته‌های یک جزء، دو جزء، 20 جزء و جزء کل به سؤالات کتبی پاسخ داده و با هم به رقابت پرداختند.

حجت‌الاسلام برادری به عملکرد آذربایجان‌غربی در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره و خاطرنشان کرد: در پنج سال گذشته 69 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان نام نویسی کردند که از این تعداد نزدیک به 10 هزار نفر امروز در سطح استان در آزمون کتبی شرکت کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود 600 نفر از زندانیان ارومیه نیز در آزمون طرح تربیت حافظان شرکت کردند که در صورت کسب امتیار و قبولی، عفو در مجازات برایشان شامل می شود.

آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و جمعی از اساتید علوم قرآنی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد./936/203/ب2

ارسال نظرات