۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۸۱۴۳۲

نشست مشترک جامعه روحانیت و مسؤولان شهرستان فیروزکوه در قم

نشست جامعه روحانیت و مسؤولان شهرستان فیروزکوه در بیت آیت‌الله سید عنایت الله دریاباری استاد اخلاق حوزه علمیه قم برگزار شد.
آیت الله دریاباری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست جامعه روحانیت و مسؤولان شهرستان فیروزکوه در بیت آیت‌الله سید عنایت الله دریاباری استاد اخلاق حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسنعلی آهنگران نماینده طلاب شهرستان فیروزکوه و دماوند با تقدیر از مسؤولان حاضر در جلسه گفت: انتظار می‌رفت نماینده محترم منطقه دماوند و فیروزکوه طبق وعده‌ای که داده شده در این جلسه حضور می‌یافت و در جریان مطالبات فرهنگی علما و روحانیت منطقه قرار می‌گرفت.

 

 

در ادامه این جلسه نورالله طاهری ضمن تسلیت ایام فاطمیه به ارائه گزارشی از وضعیت فیروزکوه پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شرایطی حاکم بر این شهرستان و ارائه خط مشی رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌کارهای اقتصاد مقاومتی، هم‌اکنون می‌توان گفت این شهرستان در وضعیتی متعادل و رو به توسعه قرار دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مجموعه سیاسی که شورای تأمین این شهرستان را تشکیل می‌دهند سبب شد تا به لحاظ امنیتی در سطح استان تهران رتبه ویژه‌ای را کسب کنیم و این نشان از عملکرد بسیار خوب مسؤولان این شهرستان در این عرصه دارد.

وی افزود: البته ناگفته نماند این تلاش‌ها و موفقیت‌های حاصل شده مرهون ولایت‌مداری، ایمان و بصیرت مردم شهرستان فیروزکوه است.

 

 

 

طاهری ضمن تقدیر از عملکرد خوب نیروهای امنیتی این شهرستان ادامه داد: برخی افراد سودجو هستند که با جنایاتی از قبیل سرقت و غیره سعی در از بین بردن امنیت شهرستان دارند که با تیزهوشی نیروهای امنیتی در نطفه خفه شده و منهدم می‌شوند.

وی اضافه کرد: روند این شهرستان در انتخابات پیش رو این است که با تمام وجود عامل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در پایان با بیان این که ملاک مجموعه سیاسی عمل به اهداف نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: ضرورت دارد این مجموعه در پیشبرد اهداف عالیه نظام قدم برداشته و نقش خود را به خوبی ایفا کند؛ همچنین از کسانی که در این شهرستان بتوانند این مجموعه را در هدفش یاری کنند استقبال خواهد شد./841/پ202/ج

ارسال نظرات