۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۸۱۵۰۳

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در آمل برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم شهرستان هزارسنگر و دیار علویان آمل برگزار شد.
آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد عصر امروز با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم شهرستان هزارسنگر و دیار علویان آمل برگزار شد.

این مراسم از حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل آغاز و تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل ادامه یافت.

این گزارش می افزاید، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آمل در زیر باران شدید رحمت الهی حماسه دیگری از حضور ارزنده و دفاع از فرهنگ ایثار و مقاومت را به همگان نشان دادند.

آحاد مردم با شعارهای لبیک یازینب(س) و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست این شهید والامقام که از مداحان گرانقدر اهل بیت(ع) بودند را تا آرامگاه ابدی تشییع کردند.

به گزارش رسا، نماز این شهید والامقام جبهه اسلام نیز از سوی حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل اقامه شد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهدا افتخار ارزشمند و گرانقدری برای همه ما هستند.

وی تصریح کرد: شهدا زمینه ساز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که ضرورت دارد قدردان مجاهدت های والای این عزیزان گرانقدر باشیم.

امام جمعه آمل ادامه داد: شهدا با ایثار و مجاهدت های ارزشمند خود صحنه های ارزنده ای از رشادت و دلاورمردی را خلق کردند که وظیفه داریم در پاسداشت و قدردانی از مقام ارزنده آنان به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: شهدا رفتند و وظیفه داریم سیره نورانی آنان را چراغ راه خود قرار داده و در برنامه ها و فعالیت های زندگی خود وارد کنیم که برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

وی افزود: این شهدای گرانقدر برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور پیدا کرده و از مرزهای اسلام دفاع جانانه و ارزشمندی صورت دادند که بسیار گرانقدر است.

امام جمعه آمل ادامه داد: شهدای عزیز با یک گام و اراده پولادین در مسیر تقرب الی الله قرار گرفته و نامی ماندگار از خود را برای همیشه جاودانه کردند که مقام والایی دارند.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: شهدای عزیز مدافع حرم فدایی اسلام و حفظ حریم حضرت زینب کبری(س) بودند که اینگونه مجاهدانه تلاش کرده و ایثارگری سترگی از خود انجام دادند.

گفتنی است، شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد پنجمین شهید از دیار شهیدپرور و هزارسنگر آمل است که در روز سه شنبه برای دفاع از حریم آل الله در کشور سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شد./1314/203/ب2

ارسال نظرات