۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۸۱۵۴۲
فرمانده دفاع مقدس در یادواره شهدای والفجر 8:

اخلاص در اعمال سبب جاودانگی انسان می شود

فرمانده دفاع مقدس گفت: هر کاری که همراه قصد قربت و در راه رضای حق تعالی صورت گیرد پیروز شده و باعث ماندگاری آن می شود و با حرکتی که شهدا از روی اخلاص انجام دادند سبب شد تا آن ها نیز ماندگار شوند.
عمليات والفجر 8

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار حمزه حمیدی نیا از فرماندهان سپاه و دفاع مقدس در یادواره شهدای والفجر8 که عصر امروز در مسجد مهدیه همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا ابراز داشت: شهدا با بصیرتی که داشتند راه ولایت را پیموده و به مقصود خود رسیدند.

وی افزود: لشکر انصار الحسین(ع) همدان در طول هشت سال دفاع مقدس نقش فعالی داشت و از یگان های عملیاتی بود که در عملیات والفجر 8 بیش از 450 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

سردار حمیدی نیا ابراز داشت: چند عملیات در دفاع مقدس تعیین کننده بودند که از جمله آن ها عملیات والفجر 8 بود که با عنایت خداوند و زحمات شهدا توانستیم دشمن بعثی را شکست دهیم.

وی ادامه داد: از شاخصه های شهدا این بود که در هر کار و مقامی که بودند گوش به فرامین ولی فقیه خود داده و با طی مسیر جهاد اکبر، با اخلاصی که داشتند توانستند در جهاد اصغر هم پیروز شوند.

سردار حمیدی نیا اظهار داشت: هر کاری که همراه قصد قربت و در راه رضای حق تعالی صورت گیرد پیروز شده و باعث ماندگاری آن می شود و با حرکتی که شهدا از روی اخلاص انجام دادند سبب شد تا آن ها نیز ماندگار شوند.

وی تصریح کرد: باید به بصیرت توجه خاصی داشت چرا که این انقلاب از روی اخلاص مردم و بصیرت حقیقی آن ها تشکیل شده و همیشه در طول 37 سال عمر با برکت انقلاب بصیرت مردم توانسته تا این انقلاب را حفظ کند.

فرمانده دفاع مقدس گفت: دشمن بعثی با در اختیار داشتن قدرت ظاهری خیال آن داشت که ظرف یک هفته در تهران باشد اما هدف آن ها سرابی بیش نبود و چون عنایت خدا راهم در پی نداشت نتوانست به هدف پلید خود برسد.

وی در پایان افزود: شهدای ما با با استعانت از خداوند منان و اخلاصی که داشتند توانستند قدرت حقیقی که همان ایمان همراه معنویت و اخلاص است را به رخ جهانیان کشانده و دشمنی که به تا دندان مسلح به قدرت های ظاهری را شکست دهند لذا باید همواره راه شهدا را حفظ و آن ها را الگوی خود برای جهان بینی خود قرار دهیم./979/203/ب1

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات