۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۸۱۵۸۵
امام جمعه بیرجند:

فرهنگ غرب جز لودگی چیزی ندارد

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و تمام ارگان های انقلابی باید با هرگونه لودگی و بی بندوباری در جامعه برخورد کنند، گفت: فرهنگ غرب جز لودگی چیزی ندارد
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه, اظهار داشت: باید در جامعه اسلامی ایثار برقرار باشد تا بتوانیم به کمال و سعادت برسیم.

وی گفت: برخی دنیاطلبان و ثروت طلبان قبله آن ها امروز در اروپا و آمریکا قرار گرفته آن هم به این دلیل است که که ثروت جهان را این افراد بلعیدند و همواره به اروپا و آمریکا سفر می کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جامعه باید بر مبنای عشق و ایثار باشد، افزود: یک راه برای انقلاب و محرومان وجود دارد و آن هم منطق ایثار است و منطق ایثار باید در بین مسؤولان و مردم وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: امروز 73 میلیون نفر از جمعیت ایران یارانه دریافت می کنند که در این میان بسیاری از افراد نیاز به یارانه ندارند اما بسیاری دیگر مستحق این یارانه هستند و دولت باید عدالت را در جامعه قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید در جامعه اسلامی برای بیان کردن حقایق ایثار داشته باشیم، ادامه داد: در این جامعه که بنیان ازدواج آن بر زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) است متأسفانه عمر ازدواج جوانان تنها 10 تا 15 سال می باشد و طلاق ها در حال افزایش است.

امام جمعه بیرجند انقلاب اسلامی را بر پایه ایثار دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران در 22 بهمن مانند همیشه وارد صحنه شدند و نمایشی عظیم را خلق کردند، در این جامعه شرط پایداری حکومت خدمت کردن به مردم و برخورداری نظام از قدرت الهی و مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی در واکنش به سخنان اخیر استاندار در جمعی از هنرمندان استان، اظهار کرد: ما در جامعه مخالف شادی نیستیم اما باید این شادی ها در چارچوب خوش باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و تمام ارگان های انقلابی باید با هرگونه لودگی و بی بندوباری در جامعه برخورد کنند، افزود: فرهنگ غرب جز لودگی چیزی ندارد و لذا نباید به این فرهنگ غلط غرب دل بست.

امام جمعه بیرجند گفت: باید با دقت و هوشیاری تحت تأثیر این فرهنگ غلط غرب قرار نگیریم که متأسفانه برخی از تفکرات اشتباه غرب استفاده می کنند و تحت تأثیر آن قرار می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی عنوان کرد: برخی ها طرح آشتی ملی را مطرح می کنند که این اشتباه است همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی و امام حسین(ع) ایستادند و بی حرمتی کردند هرگز بخشیده نمی شوند.

وی در پایان به مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیرجند اشاره کرد و گفت: ساخت این مرکز از سال 90 آغاز شده است که برای آن تاکنون 10 میلیارد تومان از سوی مردم و خیران و 10 میلیارد تومان نیز از سوی دولت کمک شده است، این پروژه به زودی افتتاح می شود./880/201/ب2

ارسال نظرات