۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۸۱۸۰۹
با حضور صدها طلبه بسیجی؛

رزمایش صحرایی ولایت 2 در قم برگزار شد

رزمایش صحرایی ولایت 2 با حضور صدها طلبه بسیجی در قالب گردان های حضرت معصومه(س) و امام حسین(ع) در پادگان شهدای 19 دی قم برگزار شد.
رزمایش ولایت 2 ویژه طلاب و روحانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رزمایش صحرایی ولایت 2 با حضور صدها طلبه بسیجی برگزار شد.

در این همایش که با حضور گردان های حضرت معصومه(س) و امام حسین(ع) در محل پادگان شهدای 19 دی برگزار شد، برنامه های متنوع رزمی، فرهنگی، تمرین های نظامی، حرکت در شب و آمادگی های جسمانی به اجرا درآمد.

سرهنگ رستم علي رفيعي جانشین معاون عملیات لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) در این رزمایش با اشاره به تهدیدات دشمن علیه نظام اسلامی عنوان کرد: دشمن همچنان با همه تهدیدات چه تهدیدات سخت و نرم فعالیت می کند و حفظ آمادگی برای مقابله با دشمن موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

وی افزود: جذب، ساماندهی و آموزش نظامی از جمله برنامه هایی است که برای حفظ آمادگی در برابر دشمن درنظر گرفته شده است و الحمدلله همواره طلاب مجاهد در صف اول این ماجرا قرار دارند.

جانشین معاون عملیات لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: آموزش طلاب متناسب با نیازمندی ها و تهدیداتی است که در منطقه وجود دارد و ما سعی کرده ایم برهمین اساس طلاب را آموزش دهیم.

رفیعی طلاب را قطب نمای عرصه جهاد و شهادت دانست و تأکید کرد: طلاب در میدان جنگ به عنوان شاخص و قطب نما هستند و نقش طلبه ها در عرصه جهاد و شهادت نقشی بی بدیل است که تنها از عهده طلاب برمی آید.

وی خاطرنشان کرد: نشان دادن راه و ترسیم حرکت در مسیر مبانی دینی، موضوعی است که توسط طلاب بیان می شود و بنده بارها مشاهده کرده ام که هر وقت رزمندگان مقاومت مکانی را فتح می کردند، طلاب به رزمندگان یادآوری می کردند که هدف اصلی پیروزی اسلام و مکتب اهل بیت است که همین موضوع نشان می دهد که حضور روحانیان از ضروریات جبهه مقاومت است.

رفیعی در پایان ابراز کرد: آموزش هایی که در این رزمایش ها داده می شود در راستای آرمان های انقلاب است که این مسأله باعث به وجود آمدن روحیه عالی در بین طلاب که در خط مقدم جهاد هستند، شده است.

گفتنی است، رزمایش صحرایی ولایت 2 با شعار «رهروان فاطمی، سربازان امام خامنه ای» طی روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و 29 بهمن ماه در منطقه عمومی شهدای 19 دی و با حضور سرهنگ رفیعی اتانی جانشین لشگر17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع)، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر فرمانده و جمعی از فرماندهان تیپ 83 امام صادق(ع) برگزار شد./872/پ202/ی

ارسال نظرات