۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۸۱۹۳۵
امام جمعه فاروج:

طرح آشتي ملي حربه انتخاباتی تبلیغاتی فتنه گران است

امام جمعه فاروج با اشاره به طرح موضوع آشتي ملي، گفت: طرح آشتي ملي حربه انتخاباتی تبلیغاتی فتنه گران است.
حجت الاسلام قلیزاده - امام جمعه فاروج

حجت‌الاسلام عباسعلي قلي زاده، امام جمعه فاروج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به طرح موضوع آشتی ملی از سوی برخی افراد در کشور، اظهار کرد: مردم ما خواستار آشتی با خیانت‌کاران نیستند.

وی اضافه کرد: طرح آشتي ملي حركت تبليغاتي رييس دولت اصلاحات در حمايت از فتنه گران است تا سران فتنه بدون توبه كردن از تهییج مردم و اعمال خائنانه خود به جامعه بازگردند.

امام جمعه فاروج افزود: سران فتنه با پشتيباني غرب به بهانه تقلب در انتخابات 88 با هتك حرمت به عاشوراي حسيني، خود را از موج مردم جدا کردند، با اعمال و رفتار خائنانه به ساحت مقدس حضرت امام حسين(ع) توهين كرده و به اين طريق به احساسات ديني و اسلامي مردم خدشه وارد كردند.

حجت‌الاسلام قلي زاده اضافه كرد: با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب بارها از سر خیرخواهی و نصیحت به سران فتنه تذکر دادند؛ اما آنها توجه نکردند به طوري كه تا به امروز نسبت به عملکردهای غلط و خائنانه خود اظهار ندامت و پشیمانی نکرده‌اند بلکه بر آن اصرار هم دارند.

وي ادامه داد: در حال حاضر همان سران فتنه و فتنه گران با طرح شعارها و مسائلي نظير آشتي ملي می‌خواهند افكار مردم انقلابي ايران را منحرف كرده و به اين طريق تمام اعمال خائنانه خود را لوث كنند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان فاروج تصريح كرد: در هيچ جاي دنيا حتي در كشورهاي غربي كساني كه مرتكب جرائم امنيتي شده و به مذهب و ملت خود خيانت کرده‌اند بخشوده نمی‌شوند و بايد تاوان اعمال، رفتار و گفتار خود را بدهند، مردم ايران هم هیچ‌گاه خواستار بخشيدن سران فتنه و فتنه گران نبوده و نیستند.

وي با اشاره به بصيرت و آگاهي ملت ايران در برخورد با دشمنان و فتنه گران، اظهار داشت: امسال هم مردم با حضور حماسي خود در راهپیمایی 22 بهمن و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر جواب قاطعي به شعارهاي رييس دولت اصلاحات و فتنه گران دادند و اعلام كردند كه به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌خواهند سران فتنه تحت عناوين مختلف به نظام جمهوري اسلامي ايران برگردند.

حجت‌الاسلام قلي زاده گفت: مردم ايران به ارزش‌ها و اصول اصلی انقلابي خود پایبند بوده و هميشه در همه صحنه‌ها در حمايت از ارزش‌های والاي اسلامي سنگ تمام گذاشته و می‌گذارند و براي حرف‌ها و شعارهاي فتنه گران ارزشي قائل نيستند.

وي با بيان اينكه طراح و سرمنشأ شعار آشتي ملي رييس دولت اصلاحات است، افزود: به نظر من سررشته فتنه‌گر شدن اشخاصي كه آن‌قدر جرأت و جسارت به خرج داده و در مقابل ملت ايران و رهبر معظم انقلاب ايستادند، رييس دولت اصلاحات است كه بايد همراه هم‌پیمانان خود در حصر باشد؛ اما متأسفانه هنوز هم با او برخوردي انجام نداده‌اند.

حجت‌الاسلام قلي زاده ادامه داد: کسانی که علیه ملت ايران قيام كرده و مرتکب جرم و جنایت شده‌اند علاوه بر اينكه باید قانون در مورد آنها اجرا شود باید در این زمینه توبه كرده و نسبت به عملکرد گذشته خود اظهار ندامت کنند؛ چراكه در حق مردم خيانت كرده و حقي نسبت به مردم دارند.

امام جمعه فاروج با اشاره به بخشش شماری از منافقان در اوایل انقلاب، خاطرنشان كرد: بخشش از توصیه‌های دین مبین اسلام است و نظام جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب به‌صراحت اعلام كرد منافقینی که در داخل کشور مرتکب جرم و جنایتی نشده‌اند اگر برگردند و عذرخواهی کنند بخشیده می‌شوند كه خیلی از افراد برگشتند و مورد عنايت انقلاب اسلامي قرار گرفتند؛ اما سران فتنه با تحريك دولت‌های غربي در داخل ايران دست به جنايت و خونريزي زدند و عذرخواهی هم نکردند درنتیجه قابل‌بخشش نيستند./9314/302/ب2

ارسال نظرات