۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۸۲۱۵۷
سردار کریمیان:

دشمنان به دنبال ایجاد بحران هویتی در کشور هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ایجاد بحران هویتی یکی دیگر از اهداف جنگ نرم است که بایستی از سوی مسؤولان نظام جدی گرفته شود.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان عجب شیر، با اشاره به توطئه و فتنه‌های جدید دشمنان در آستانه انتخابات سال آینده اظهار داشت: نهایت تلاش دشمن کمرنگ شدن مشارکت عمومی و ایجاد فاصله میان مردم و نظام است.

وی ادامه داد: دشمن بعد از ناکامی در هشت سال دفاع مقدس به جنگ نرم روی آورده است، تا شاید بتواند همانگونه فکر کنیم که آنها فکر می کنند و می خواهند؛ به عبارت دیگر ایجاد بحران هویتی یکی دیگر از اهداف جنگ نرم است که بایستی از سوی مسؤولان نظام جدی گرفته شود.

سردار کریمیان ایستادگی در مقابل استکبار، مبارزه با اسلام عافیت طلبان و محافظه کاران و دفاع از ولایت فقیه را رسالت امروز سپاه و بسیج دانست و گفت: فلسفه تشکیل سپاه و وجود پاسداران این است که از ارزش های انقلاب اسلامی، بدون هیچ ملاحظه کاری، عافیت طلبی و محافظه کاری که باعث شکست انقلاب اسلامی می شود پاسداری کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که دشمنان پس از شکست در عرصه‌های مختلف با راه‌اندازی، حمایت و تجهیز گروهک‌های تروریستی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند، اما با وجود جوانان غیرتمند شیعه و مدافعان حرم نه تنها نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، بلکه دایره نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه فراتر رفت.

وی با بیان این‌که داعش، النصره و دیگر گروهک‌های تروریستی با حمایت دلارهای نفتی آل‌سعود و دیگر شیوخ مرتجع عربی منطقه فتنه‌انگیزی می کنند، تصریح کرد: هدف اصلی گروه های تکفیری و سلفی؛ عراق و سوریه نیست، بلکه مقابله با ایران و تشیع علوی است.

سردار کریمیان بیان اینکه انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی، پیچیده و ناعادلانه دشمن درگیر است، افزود: حقیقت امر آنست؛ مادامی که بر ماهیت نظام اسلامی ایران تأکید داشته باشیم؛ دشمنی آمریکا و کشورهای غربی تمامی نخواهد داشت، امروز هم در جنگ سخت و هم جنگ نرم با دشمنان نظام درگیر هستیم و به امید خدا پیروز می دانیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که سپاه پاسداران بر اساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام ولایی با شدت و قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری به خطری که از ناحیه سپاه متوجه آنهاست، پی برده‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های صالح رحمتی، سرهنگ محمدرضا هنرور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرتان عجب‌شیر معرفی شد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات