۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۲۳۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

یک مسلمان باید در هر سمتی بهترین کار را انجام دهد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان امروز در دیدار با رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر ضرورت نظم در کارها تأکید کرد و گفت: یک مسلمان باید در هر سمتی بهترین کار را انجام دهد.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در دیدار با رییس سازمان ثبت احوال کشور، از تحولات رخ داده در سازمان ثبت احوال کشور تقدیر کرد و گفت: بخشی از این تحولات به واسطه پیشرفت تکنولوژی و بهره مندی از علم روز است لیکن آنچه مهم است رعایت نظم در امور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یک انسان در لحضات پایان عمر خود مهم ترین نکات و توصیه ها را بیان می کند و یکی از توصیه های امیرالمؤمنین(ع) به فرزندانشان در شب 21 ماه رمضان، نظم در امور است که نشان از اهمیت این موضوع است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این مطلب که نظم در امور سرعت کار را افزایش می دهد، خاطر نشان کرد: یکی از آسیب های کارها این است که کار قائم به فرد باشد، لذا نظم در امور کمک می کند تا با تعریف یک روش یا سیستم برای کار هر کسی به راحتی از عهده انجام آن بر آید.

وی یکی دیگر از ضرورت های کار به ویژه در ثبت احوال را داشتن ابتکار عمل دانست و افزود: از آنجایی که هویت یک کشور در اختیار سازمان شما است، حضور نیروهای خلاق و مبتکر می تواند در سرعت بخشی و اطمینان کار بسیار پر اهمیت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: ثبت احوال باید در نحوه نگهداری اسناد نیز بسیار دقیق باشد و نمی توان فقط به الکترونیکی شدن و تکنولوژی جدید اعتماد کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: مؤمن کسی است که پر کار و کم خرج باشد، لذا اگر همه کارمندان ما این روایت را سرلوحه عمل خود قرار می دادند، جامعه ما با سرعت بیشتری به اهداف خود نزدیک می شد.

در ابتدای این دیدار دکتر درخشان نیا، ریاست سازمان ثبت احوال کشور به ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته پرداخت و ضمن تقدیر از مدیر کل سابق ثبت احوال استان حسین غفرانی کجانی را به عنوان مدیر کل جدید ثبت احوال استان معرفی کرد./1305/202/ب1

ارسال نظرات