۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۸۲۳۵۲

همکاری مرکز خدمات حوزه و جهاد دانشگاهی قم افزایش می‌یابد

جلسه مشترک مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و دانشگاه جهاد دانشگاه استان قم به منظور افزایش همکاری‌های دو مجموعه برگزار شد.
جلسه مرکز خدمات و جهاد دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم، جلسه هماهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جهاد دانشگاهی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین جعفریانی مدیر مرکز خدمات و دکتر فقیه زاده مدیر جهاد دانشگاهی استان، در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت بعد دینی و اعتقادی در امر آموزش گفت: روحانیون پتانسیل بالایی در تدریس گرایش‌های مختلف دارند و در حال حاضر چند تن از روحانیون متخصص در امر آموزش علم روانشناسی هستند که می توان به نهاد جهاد دانشگاهی معرفی کرد.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم گفت: انسان به طور فطری به دنبال دین و توحید است اما کوته نگری عده‌ای در اعتقاد به ارجحیت تحصیل بر تهذیب یکی از مشکلات جدی نظام آموزشی کنونی است.
وی در ادامه خواستار افزایش همکاری مرکز خدمات و جهاد دانشگاهی شد.
دکتر فقیه زاده مدیر جهاد دانشگاهی استان قم نیز با استقبال از گسترش همکاری با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه بین مرکز خدمات و جهاد دانشگاهی قم می‌تواند قدمی مثبت در توسعه‌ی همکاری‌های متقابل باشد./872/د102/ی

ارسال نظرات