۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۸۲۳۶۰
معاون تبلیغ مدرسه آخوند همدان خبر داد؛

اعزام مبلغان جهادی به روستاهای محروم استان

معاون تبلیغ شهرستان همدان گفت: اعزام مبلغان جهادی در همه ماه ها غیر از ماه محرم و رمضان به طور منظم اجرا شده چرا که در این دو ماه اغلب روحانیان در هر یک از این روستا ها مستقر هستند.
طاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر طاهری معاون تبلیغ حوزه علمیه شهرستان همدان عصر امروز در مدرسه آخوند همدان با اشاره به اهمیت بحث اعزام جهادی روحانیان همدان در شب های جمعه به روستاهایی که در طول سال غیر از مناسبت ها فاقد روحانی هستند، گفت: طرح اعزام جهادی از روحیه زیبای پیامبر(ص) که همواره مانند طبیبی جویای بیماران خود بود، برگرفته شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته این طرح به همت آیت الله موسوی اصفهانی کلید خورده تا شب های جمعه طلبه ها به روستا های فاقد روحانی برای امور تبلیغی به طور جهادی حضور داشته باشند.

حجت الاسلام طاهری افزود: با پیگیری معاون تبلیغ استان و با روحیه جهادی طلبه ها این طرح در حال حاضر در همه شهرستان ها جاری بوده و روستا های هدف در شب های جمعه از نعمت یک مبلغ دینی بهره مند هستند.

وی ابراز داشت: به برکت حضور طلبه ها در روستا های هدف، حداقل در شب های جمعه شاهد برگزاری نماز جماعت هستیم، همچنین در این راستا مسایل شرعی هم پاسخ داده شده و سخنرانی های معرفتی هم انجام می شود.

معاون تبلیغ شهرستان همدان اظهار داشت: اعزام مبلغان جهادی در همه ماه ها غیر از ماه محرم و رمضان به طور منظم اجرا شده چرا که در این دو ماه اغلب روحانیان در هر یک از این روستا ها مستقر هستند.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری که بین سپاه، پایگاه ها وحوزه های بسیج  انجام شد، توانستیم مشکلات ایاب و ذهاب، تبلیغ طرح و فراهم کردن فضا برای این امر را به خوبی حل کنیم.

حجت الاسلام طاهری اظهار داشت: با استعانت از خداوند و پیگیری مسوولان امر توانستیم این طرح را به خوبی پیش برده و دست آورد های تبلیغی بسیاری را کسب کنیم.

وی در پایان افزود: در آینده نزدیک به خواست خداوند بتوانیم توسط طلبه هایی که پر انرژی بوده و از روی اخلاص این کار را انجام می دهند تمام روستاهایی که فاقد روحانی هستند را پوشش داده و در راستای رسالت طلبگی به هدف خود که همان تبلیغ و تبیین معارف اسلامی است برسیم./979/202/ب1      

ارسال نظرات