۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۸۲۳۶۱
مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

حوزه ایثار و شهادت یک گنج گرانبهاست

بیات ایثار و شهادت را یک گنج گرانبها دانست و گفت: هنرمندان می توانند سال های سال از این گنج گرانبها استفاده کنند و به نسل های بعدی انتقال دهند.
بیات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حسینعلی بیات، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه خلاق ایثار گفت: دومین جشنواره سراسری نمایش کوتاه خلاق ایثار از سال 94 برنامه ریزی و کارها به صورت جدی پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه 250 اثر  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، افزود: در این جشنواره 15 اثر صحنه ای و 6 اثر خیابانی اجرا شد.

بیات با بیان اینکه این نمایش ها از 13 استان کشور انتخاب شده است، اظهارداشت: سطح کارهای ارائه شده بسیار بالا بوده و هنرمندان جوان ما توانستند کارهایی را ارائه دهند که مورد استقبال مردم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در طول این جشنواره کارگاه هایی توسط اساتید به منظور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه ها انجام شد که بسیار مورد اهمیت است.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حوزه ایثار و شهادت را یک گنج گرانبها دانست و گفت: هنرمندان می توانند سال های سال از این گنج گرانبها استفاده کنند و به نسل های بعدی انتقال دهند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آرشیو تلویزیونی شاهد 40 هزار ساعت فیلم و 60 هزار ساعت صوت هستیم که این موضوع می تواند برای هنرمندان ما مفید واقع شود و از آن بهره مند شوند.

گفتنی است، در این مراسم پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور توسط مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرائت شد./1325//102/خ

ارسال نظرات