۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۴۸۲۳۷۰
مدیر مدارس امین خوزستان خبر داد؛

12 هزار ساعت فعالیت مبلغان در مدارس امین

مدیر مدارس امین استان خوزستان با اشاره به این که در مدارس امین نوع یک که مبلغ در آنها مستقر می شود نزدیک به 6 هزار و 872 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند، گفت: هر مبلغ وظیفه 100 ساعت فعالیت تبلیغی و دینی را برعهده دارد که در مجموع 12 هزار ساعت در ماه می شود.
اعزام مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علیرضا شیر نژاد، مدیر مدارس امین استان خوزستان بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان بازسازی شده مدرسه محمدامین آیت الله گلپایگانی(ره) و نشست صمیمانه مدیران و مبلغان مدارس محمدامین که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسؤولان استانی برگزار شد، گفت: 22 مدرسه امین نوع یک و 78 مدرسه نوع دو در سطح خوزستان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به این که در مدارس امین نوع یک که مبلغ در آنها مستقر می شود نزدیک به 6 هزار و 872 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: هر مبلغ وظیفه 100 ساعت فعالیت تبلیغی و دینی را برعهده دارد که در مجموع 12 هزار ساعت در ماه می شود.

مدیر مدارس امین استان خوزستان با اشاره به این که در این 12 هزار ساعت فعالیت در مدارس امین، ویژه دانش آموزان، والدین برنامه های با هدف تربیتی برگزار می شود، افزود: در مدارس امین نوع دو نیز 19 هزار و 150 دانش آموز در 78 مدرسه امین تحصیل می کنند.

حجت الاسلام شیر نژاد با اشاره به این که ورود طلاب و روحانیان به مدارس مناطق محروم سبب افزایش سطح آموزشی دانش آموزان شده و در برخی از این مدارس به سبب کار تربیتی شاهد افزایش معدل بودیم، گفت: خانواده ها به شدت از مدارس امین استقبال کرده اند و شاهد هستیم چندین برابر ظرفیت متقاضی نام نویسی وجود دارد.

این مقام مسؤول با بیان این که در مدارس امین تعطیلی وجود ندارد و در تابستان با برگزاری اردو، برنامه های فرهنگی و دوره های تابستانه و حضور در مساجد فعالیت های فرهنگی صورت می گیرد، ادامه داد: نزدیک به 8 هزار خانواده زیر نظر برنامه های مدارس امین قرار دارند که به طور میانگین 6 جلسه آموزشی متناسب با موضوع های بروز برگزار می شود؛ نزدیک به 300 معلم در مدارس امین فعالیت می کنند./203/9453/ب1

ارسال نظرات