۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۴۸۲۳۷۸
از سوی آستان حضرت معصومه صورت گرفت؛

ارائه خدمات مشاوره ای به بیش از هزار مراجعه کننده خواهر

مسؤول واحد مشاوره آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ارائه خدمات مشاوره ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) به بیش از هزار مراجعه کننده خواهر در فصل پاییز خبر داد.
مشاوره

خانم جعفری، مسؤول واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از ارائه خدمات مشاوره ای حضوری به بیش از هزار مراجعه کننده خواهر در فصل پاییز از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: این افراد در زمینه های اعتقادی، ازدواج، مشاوره تحصیلی و خانوادگی از کارشناسان آستان حضرت معصومه(س) خدمات مشاوره ای دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این خدمات مشاوره ای به صورت حضوری به زائران و مجاوران ارائه شده است، افزود: ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه همسرداری و تربیت فرزند نیز یکی دیگر از خدمات مشاوره ای آستان حضرت معصومه(س) به زائران و مجاوران بوده است.

مسؤول واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: زائران برای استفاده از خدمات مشاوره ای آستان حضرت معصومه(س) می توانند به صورت حضوری به صحن صاحب الزمان(عج) و واحد مشاوره مراجعه کنند و مجاوران آستان بانوی کرامت نیز برای دریافت خدمات مشاوره ای باید وقت قبلی از واحد مشاوره دریافت کنند.

جعفری همچنین از مراجعه ماهانه بیش از 485 نفر به واحد مشاوره خبرداد و افزود: تمامی خدمات مشاوره ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای خواهران و برادران و زائران و مجاوران به صورت رایگان ارائه می شود.    

وی افزود: در حال حاضر تمامی کارشناسان واحد مشاوره آستان حضرت معصومه(س) از اساتید برجسته حوزه علمیه و دانش آموختگان رشته روانشناسی هستند که به صورت افتخاری به زائران و مجاوران خدمات مشاوره ای ارائه می کنند.

مسؤول واحد مشاوره خواهران آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه استفاده از خدمات مشاوره دینی تا حدود زیادی می تواند به حل مشکلات خانوادگی و فردی کمک کند، گفت: برخلاف مشاوره غربی که به دنبال ترویج فردگرایی و مصلحت شخصی است در مشاوره دینی تمامی هدف کارشناسان قرار دادن فرد در مسیر درست بوده و در مشاوره های زناشویی محور مشاوره بر تحکیم بنیان زندگی خانوادگی استوار است.

جعفری یادآور شد: در صورت لزوم کارشناسان آستان مراجعان را به مشاوران و مراکز مشاوره دینی معرفی کرده تا بتوانند از خدمات مشاوره به صورت تخصصی نیز بهره مند شوند و همانطور که بیان شد در آستان حضرت معصومه(س) خدمات مشاوره ای در موضوعات مختلف با اتکا به آموزه های شرعی و دینی انجام می شود. /968/ت302/ی

ارسال نظرات