۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۸۲۴۰۴
استاد حوزه علمیه:

دولت اقدام عملی خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را گزارش دهد

استاد حوزه علمیه خواستار ارائه گزارش دولت به مردم درباره اقدام های انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی شد و گفت: به ظاهر کار عملی و اقدامی موثر در خصوص اقتصاد مقاومتی از سوی دولت در کشور دیده نمی شود.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه شب گذشته در میان بسیجیان در مسجد جامع مرزیکلا با اشاره به رویش های جدید در انقلاب و امتداد مسیر نظام اسلامی، گفت: حضور نسل های پرشور نوجوان و جوان نسل های سوم و چهارم انقلاب در صحنه های حمایت از انقلاب به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که نسل های این کشور به صورت پیوسته و در امتداد هم حامی و پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی افزود: بعد از نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی عنصر مهم قدرت نظام اسلامی یعنی مردم همچنان بر حفظ و صیانت از اسلام و انقلاب پایدار و استوار هستند.

مسؤول اسبق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه با اشاره به محاسبات مراکز اطلاعاتی دشمنان از میزان حضور مردم در جریان هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن، تأکید کرد: لحن توام با عصبانیت دشمنان ما به ویژه در روزهای اخیر از حضور کم نظیر آحاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن کاملا مشهود است و این حضور یک برگ تضمین برای ماندگاری نظام و انقلاب محسوب می شود.

وی ادامه داد: مقام های آمریکایی باز از عبارت تکراری گزینه های روز میز صحبت می کنند اما ملت ما با حضور خود گزینه اقتدار و صلابت را در انظار عمومی جهانی برای دشمنان به رخ کشید.

حجت الاسلام بابائیان بر لزوم قدرشناسی مسؤولان از وجود نعمت بزرگ حضور و مشارکت مردم تأکید کرد و گفت: مردم با حضور همیشه در صحنه خود قدرشناسی از نعمت بزرگ انقلاب و نظام را نشان دادند و راه قدرشناسی مسؤولان، کار جهادی و تلاش برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.

وی به مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی و اشتغال پرداخت و تصریح کرد: جای تأسف است دولتی که با وعده حل صد روزه مشکلات کشور روی کار آمد، الآن که اواخر عمر این دولت است، به دنبال مسؤول سامان دهی مشکلات اقتصادی کشور می گردد.

استاد حوزه علمیه خواستار ارائه گزارش دولت به مردم درباره اقدام های انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی شد و خاطرنشان کرد: امسال بر اساس دستور صریح مقام معظم رهبری و شعار سال به نام اقدام و عمل درباره اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقتصاد کشور بود اما در عمل کار و اقدامی مؤثر در این باره دیده نمی شود.

وی افزود: امروز وضعیت معیشتی مردم بسیار بدتر از گذشته شده است، در صورتی که نفس انرژی هسته ای ما با برجام از کار افتاد و نه سانتریفیوژها و نه چرخ زندگی مردم چرخید.

حجت الاسلام بابائیان خطاب به رییس جمهور، تأکید کرد: مردم بر اساس وعده های مختلفی که دادید، به شما رای دادند و ای کاش این وعده ها را به مردم نمی دادید.

وی ادامه داد: مردم در صورتی که ببینند که در این چهار سال ریاست شما در بالاترین مقام اجرایی کشور به وعده ها عمل نشده است، در انتخابات بعدی به شما رأی نخواهند داد.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه امروز خانواده ها نگران ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار با مدارک تحصیلی بالا هستند، اظهار داشت: مسؤولان به جای دعواهای سیاسی به فکر خدمت به مردم و حل مشکلات متعدد از جمله رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشور باشند./1313/202/ب2

ارسال نظرات