۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۸۲۴۸۴
امام جمعه بندر لافت:

تنها راه مقالبه و ایستادگی در مقابل دشمنان وحدت است

امام جمعه بندر لافت با بیان اینکه دشمنان تکفیری برای محو اسلام تلاش می کنند و مردم و علما باید در مقابل آنها هوشیار باشند، اظهار داشت: تنها راه مقالبه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب وحدت است.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد پوازی، امام جمعه اهل سنت بندر لافت جزیره قشم در دیدار جمعی از ائمه جمعه اهل سنت این جزیره با آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به اینکه روحانیون شیعه و اهل سنت در استان هرمزگان و جزیره قشم با یکدیگر ارتباطات خوبی داشته و در نمازها، مراسم های مختلف و اعیاد همدیگر شرکت می کنند، گفت: مسأله وحدت در این منطقه یک مسأله حل شده به حساب می آید و مردم در این منطقه به تبعیت از علمای دینی با یکدیگر متحد و یکپارچه هستند.

وی با اشاره به اینکه توانایی علمی و فرهنگی حوزه های علمیه قم باید به استان هرمزگان انتقال داده شود تا دشمنان نتوانند میان مسلمانان اختلاف ایجاد کنند، گفت: تقویت حوزه های علمیه هرمزگان، تقویت وحدت در این منطقه است.

امام جمعه بندر لافت با بیان اینکه دشمنان تکفیری برای محو اسلام تلاش می کنند و مردم و علما باید در مقابل آنها هوشیار باشند، افزود: تنها راه مقالبه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب وحدت است.

پوازی با تأکید بر اینکه علمای دینی باید بصیرت داشته و بر محور بصیرت برای تقویت وحدت میان مردم تلاش کنند، ادامه داد: دشمنان به دنبال ایجاد دو دستگی میان مردم بوده و بر طبل اختلاف می کوبند و تنها با بصیرت و افزایش وحدت میان امت است که می توان با تهدیدات و توطئه های دشمن مقابله کرد.

وی یادآور شد: باید از طرح مسائل اختلاف آمیز در میان عامه مردم پرهیز کرد و تا جایی که می توان باید بر اشترکات و نکات وحدت آفرین تأکید کرد و روحیه وحدت و همدلی را در میان مردم زنده کرد./837/ 202/ص

ارسال نظرات