۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۸۲۵۰۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دشمن با شعار آشتی ملی به دنبال دوقطبی کردن جامعه است

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که برخی ها با طرح آشتی ملی به دنبال ایجاد فضای دو قطبی کاذب در کشور هستند، گفت: تجربه ثابت کرده است که مردم کشورمان تنها گوش به فرمان بزرگان دینی به ویژه مقام معظم رهبری خواهند ماند و به این گونه مسائل انحرافی اعتنایی نخواهند کرد.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان نوشهر به طرح موضوع آشتی ملی از سوی برخی ها در کشور اشاره کرد و گفت: این تعبیر در شرایط امروز جامعه به هیچ عنوان تعبیر صحیحی نیست.

وی با بیان این که طرح این گونه مسائل انحرافی به هیچ عنوان معنایی ندارد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مردم کشورمان با همدیگر قهر نیستند که عده ای مسأله آشتی ملی را طرح می کنند.

مسؤول حوزه علمیه شهید بهشتی نوشهر با اشاره به این که برخی ها از طرح این گونه مسائل اهداف انتخاباتی را دنبال می کنند، تصریح کرد: مردم و نخبگان کشورمان باید مراقب باشند فریب این گونه حرف ها نخورند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان در 22 بهمن امسال نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند، خاطرنشان کرد: اگر قهر و کدورتی در میان بود آن حماسه عظیم در راهپیمایی 22 بهمن امسال خلق نمی شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که طرح آشتی ملی را مطرح می کنند منافع سیاسی خاصی را دنبال می کنند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان ثابت کردند که با هوشیاری کامل گام برداشته و تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر پاسخ بسیار مناسبی به مطرح کنندگان طرح آشتی ملی دادند، بیان داشت: به حتم ملت ایران با توهین کنندگان به اهل بیت(ع) و ارزش های دینی و انقلابی آشتی نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه گران در جریان فتنه 88 به مقدسات دینی مردم کشورمان اهانت کردند، تصریح کرد: جسارت این عده به گونه ای بود که حتی به خیمه امام حسین(ع) نیز رحم نکردند و آن اهانت ها صورت گرفت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی نیز سکوت نکردند و در نهم دی همان سال در یک جنبشی کاملاً مردمی پاسخ دندان شکنی به فتنه انگیزی دشمنان دادند، خاطرنشان کرد: آن حماسه ماندگار بساط فتنه گری را در کشورمان جمع کرد.

امام جمعه نوشهر با بیان این که سران فتنه هزینه های سنگینی را به کشورمان تحمیل کردند که جبران آنها بسیار سخت است، بیان داشت: این افراد علیرغم آن همه جسارت و اهانت به مقدسات دینی و انقلابی، هیچ گاه از مواضع غلط خود عقب نشینی نکردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مطرح کنندگان طرح آشتی ملی باید دلایل طرح این مسأله را بیان کنند، افزود: زمانی می توانیم بگوییم آشتی ملی که مردم کشورمان دچار اختلاف و چند دستگی باشند که این نظریه کاملاً رد می شود، چون ملت ایران در 22 بهمن امسال بار دیگر وحدت و همدلی خود را در دفاع از انقلاب به اثبات رساندند.

وی با بیان این که عده ای در آستانه انتخابات با طرح این گونه مسائل انحرافی اهداف و برنامه های خاصی را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: به حتم مردم کشورمان توجهی به این گونه مسائل مطرح شده نداشته و تنها در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان علیرغم همه مشکلات اقتصادی موجود در کشور، همچنان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: این مردم ثابت کردند که مشکلات و بحران ها نمی تواند ذره ای میان آنها و انقلاب اسلامی فاصله بیاندازد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم با نظام و انقلاب هیچ مشکلی نداشته و ندارند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی فکر می کردند با فشار و تشدید تحریم ها می توانند مردم کشورمان را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند، اما شکست خوردند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که برخی ها با طرح آشتی ملی به دنبال ایجاد فضای دو قطبی کاذب در کشور هستند، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که مردم کشورمان تنها گوش به فرمان بزرگان دینی به ویژه مقام معظم رهبری خواهند ماند و به این گونه مسائل انحرافی اعتنایی نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان هیچ گاه با آشوب گران و کسانی که به سید و سالار شهیدان اهانت کردند آشتی نخواهند کرد، گفت: مردم به حتم با کسانی که مقدسات دینی را زیر پای می گذارند و به ارزش های دینی و انقلابی اهانت می کنند هیچ تعارفی ندارند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صیونیستی از فتنه گران حمایت کردند و این نشان دهنده جسارت های این افراد است، بیان داشت: به حتم کسی که رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از او حمایت می کند وابسته به نظام و انقلاب نیست.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال تو دهنی بزرگی به همه بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بود، گفت: این حضور بی نظیر و حماسی به دنیا ثابت کرد که مردم کشورمان هیچ مشکلی با نظام نداشته، بلکه مدافع انقلاب اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حرکت مردم از روی احساس نیست بلکه به سبب معرفت و شعور است چراکه اگر این حرکت احساسی بود، 38 سال تداوم نمی‌یافت، بیان داشت: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پایان توطئه افکنی و یاوه گویی های مقامات آمریکایی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان با حضور حماسی خود در این مانور ملی بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با انقلاب و نظام را به اثبات رساندند، افزود: این حضور مهر باطلی بر همه توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور در صحنه مردم همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: این حضور حماسی پشتوانه ای مقتدر برای دستگاه دیپلماسی و سیستم دفاعی کشورمان بوده است./1317/202/ب1

ارسال نظرات