۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۸۲۵۶۹
ویژه طلاب پایه ۴ تا ۶ حوزه؛

دوره آموزشی بشیران جوان در قم برگزار می شود

دوره آموزشی بشیران جوان ویژه طلاب پایه ۴ تا ۶ حوزه علمیه به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
همايش بشيران جوان در دفتر تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رییس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی گفت: دوره آموزشی بشیران جوان ویژه طلاب پایه ۴ تا ۶ حوزه علمیه است که در ایام تعطیلی حوزه فرصت دارند به مناطق خود مراجعه کنند.
حجت الاسلام حقیقت هدف از برگزاری این دوره را  توانمند سازی و دانش افزایی طلاب جوان غیر معمم برای حضور مؤثر در عرصه های تبلیغی دانست و با اشاره به برگزاری این دوره در قم تاکید کرد که در این دوره اساتید مجرب به تبیین مباحث خود خواهند پرداخت که می تواند برای دانش پژوهان بسیار مفید باشد.
گفتنی است طلاب در این دوره با دروس کاربردی متعدد از قبیل اخلاق و آداب تبلیغ، فنون تبلیغ چهره به چهره، عقاید شیعه، روانخوانی و تجوید، آشنایی با علوم قرآن و حدیث، آشنایی با سیره تبلیغی معصومین(ع)، انتقال تجربیات تبلیغی، مخاطب شناسی، آموزش رایانه، گزارش نویسی و ... آشنا می شوند.
لازم به یادآوری است این دوره آموزشی با حضور ۱۳۰نفر از بشیران جوان در محل مرکز آموزش های کاربردی در حال برگزاری است و امید است بشیران جوان بتوانند از فرصت پیش رو به نحو احسن استفاده کنند./872/د102/ی

ارسال نظرات