۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۸۲۶۳۱
مسؤول گروه تبلیغی راوی تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری دوره های آموزش تخصصی رسانه ویژه طلاب

عاشوری بر ورود طلاب به عرصه تولیدات رسانه ای تأکید کرد و گفت: جای خالی دوره های تخصصی آموزش رسانه ویژه طلاب احساس می شود.
تبلیغ نوین

عطاء الله عاشوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف تشکیل گروه تبلیغی راوی عنوان کرد: گروهی که ما در آن مشغول به فعالیت هستیم از سال های قبل در زمینه تولیدات سینمایی فعالیت کرده است و پس از اینکه دفتر تبلیغات به گروه های تبلیغ نوین طلاب مجوز فعالیت اعطا می کرد، ما تصمیم گرفتیم که گروه خود را در آنجا نیز ثبت کنیم و از آذرماه سال گذشته این اتفاق افتاد و گروه تبلیغی راوی را در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت کردیم.

وی افزود: این گروه از ابتدای فعالیت خود، تمرکز را بر روی تولیدات آثار رسانه ای مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی قرار داده است و تاکنون تولیدات خوبی در این زمینه داشته است.

مسؤول گروه تبلیغی راوی تصریح کرد: دو مستند پیرامون عزاداری عاشورا که به بررسی نمادهای عاشورایی از قبیل علم، پرچم و دیگر نمادها می پرداخت ساخته شد، همچنین کارهایی را نیز به صورت خصوصی برای نهادهایی مانند شهرداری تهران در قالب یک فیلم کوتاه داستانی ساختیم.

وی با گلایه از عدم حمایت دفتر تبلیغات از فعالیت های این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: ما با توجه به جایگاه دفتر تبلیغات که برای حمایت  و تولید آثار رسانه ای بسیار مناسب است، گروه خود را ثبت کردیم اما حمایتی از ما صورت نگرفته است و ما علاقه مند به ادامه همکاری هستیم و طرح ساخت مستندی با موضوع تحریم های فلج کننده در ایران، قبل و بعد از برجام را ارائه کرده ایم و انتظار حمایت از جانب دفتر تبلیغات را داریم.

وی با اشاره به ورود طلاب به عرصه تبلیغ نوین ابراز کرد: ورود طلاب بسیار خوب است و در طولانی مدت تأثیر فراوانی خواهد داشت و باعث می شود تا فضای رسانه ای از حالت کنونی خارج و به وضع مطلوب و بهتری برسد.

عاشوری برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای برای طلاب را مناسب توصیف کرد و گفت: دوره های آموزشی که از سوی دفتر تبلیغات و دیگر سازمان های وابسته به حوزه علمیه برگزار می شود دوره های خوبی است و برای کسانی که در ابتدای مسیر هستند می تواند مؤثر باشد اما در سطح حرفه ای چنین دوره هایی وجود ندارد و جای خالی آن احساس می شود./872/ت302/ی

ارسال نظرات