۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۸۲۹۸۹
از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

نخستین جلسه دوره ارتقای مهارت مستندنگاری تبلیغی برگزار شد

نخستین جلسه دوره ارتقای مهارت مستندنگاری تبلیغی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی کرد فیروزجایی در نخستین جلسه دوره ارتقای مهارت مستندنگاری تبلیغی ویژه مبلغان که امروز از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با ابراز تأسف از عدم شکل گیری ادبیات تبلیغی، گفت: کارهایی در این زمینه انجام شده اما آن‌چنان اثری نداشته است؛ بنابراین ما بر آن هستیم تا ساختار این ادبیات به‌زودی شکل بگیرد.

مسؤول کارگروه ادبیات داستانی تبلیغ مکتوب به تبیین برنامه‌های این دوره پرداخت و اظهار داشت: دوره یاد شده شامل سه دوره مقدماتی و یک اردو دو روزه همراه کارگاه است و در نتیجه گواهی پایان دوره به شرکت‌کندگان اهدا می‌شود که با شرکت مستمر در دوره‌های بعدی به‌ یقین از بین آن‌ها کسانی برای تبلیغ به کار گرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سن بسیاری از مبلغان بالا رفته و خطر از دست دادنشان عرصه تبلیغ را تهدید می‌کند؛ بنابراین ضروری است طلاب با شرکت در این دوره‌ها و کسب موفقیت به مرور جای مبلغان ارجمند بزرگسال را گرفته و وارد عرصه تبلیغ شوند.

در ادامه این جلسه مسلم ناصری و ابراهیم اکبری دیزگاه از فعالان و کارشناسان ادبی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه نویسندگی و خاطره نگاری پرداختند./841/پ203/ی

ارسال نظرات