۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۸۳۰۳۵
رزمنده مدافع حرم:

امدادهای غیبی همراه با رزمندگان مدافع حرم است

رزمنده مدافع حرم با اشاره به این که امروز بعضی از آدم های بی تدبیر می گویند که چرا به سوریه می روید و هزینه می کنید که لازم است بدانند دشمن به دنبال ریشه و منشأ اسلام می باشد، گفت: نزول امدادهای غیبی و همراهی خدا همچون دفاع مقدس در سوریه حاکم بود.
سردار غلامرضا ماندنی، رزمنده دفاع مقدس و حرم بی بی زینب(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار غلامرضا ماندنی، رزمنده دفاع مقدس و حرم بی بی زینب(س)، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان و نخستین سالگرد حجت الاسلام مجید محمدی که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، گفت: اگر رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس وجود نداشت شاهد چنین وضعیتی در کشور نبودیم.

مدافع حرم حضرت زینب(س) ابراز داشت: جوانان غیرتمندانه برخواستند و خاک کشور را از دشمن گرفتند و اکنون شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها با عزت قد علم می کند و حرفی برای گفتن دارد.

ماندنی در بخشی از سخنان به خود اعزام و رشادت های رزمندگان و انجام عملیات های مستشاری در سوریه پرداخت و بیان داشت: امروز بعضی از آدم های بی تدبیر می گویند که چرا به سوریه می روید و هزینه می کنید که لازم است بدانند دشمن به دنبال ریشه و منشأ اسلام می باشد.

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به این که در سال 94 همراه با مدافعان حرم خوزستانی از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم دمشق سوریه شدیم و بنا بود که نخست راهی محور عملیاتی شویم که درخواست کردیم ما را به زیارت حضرت زینب(س) تا کمک حال ما شود، گفت: در هنگام زیارت حرم حضرت زینب(س) خالی از زائر بود که به یاد مرقد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) افتادم که چه مملو از زائر است.

وی با اشاره به این که رزمندگان در سوریه هیچ گونه اطلاعاتی از منطقه نداشتیم و این دشواری کار را مضاعف می کرد، ادامه داد: مدافعان حرم حضرت بی بی زینب(س) در هر شرایطی و در سرما و بارندگی در دفاع از اسلام و تشیع می جنگیدند.

مدافع حرم حضرت زینب(س) افزود: شهرهای نبل و الزهرا که بیش از 150 هزار نفر شیعه نشین در آن زندگی می کنند چهار سال در محاصر دشمن بودند و برای ادامه زندگی مردم آن چراغ خاموش و شبانه از طریق هلکوپتر برای آنها آذوقه ارسال می شد که با آزاد سازی این دو شهر مردم استقبال چشم گیری از رزمندگان داشتند و از آنها تبرک می جستند.

ماندنی با بیان این که دشمن پیش از آزادسازی شهرهای شیعه نشین دو گزینه نظامی و سیاسی در اختیار داشت و به دنبال ریشه و منشأ اسلام یعنی ایران است، گفت: نزول امدادهای غیبی و همراهی خدا همچون دفاع مقدس در سوریه حاکم بود.

لازم به ذکر است، جج الاسلام شهید سید اصغر فاطمی تبار، محمد کیهانی، صالح حسن زاده، مصطفی خلیلی، جابر زهیری و هچنین طلبه شهید احمد مکیان و میلاد بدری از شهدای روحانی مدافع حرم خوزستان به شمار می آیند که همزمان با گرامیداشت رشادت های این دلیرمردان نخستین سالگرد شهادت حجت الاسلام مجید محمدی نیز برگزار شد.

گفتنی است، مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و سازمان بسیج شهرداری کلانشهر اهواز مجریان یادواره شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان و نخستین سالگرد حجت الاسلام مجید محمدی هستند./9453/202/ب1

ارسال نظرات