۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۸۳۱۲۴
شهردار قم خبر داد؛

پرداخت مطالبات شهرداري قم از مركز مديريت حوزه‌هاي علميه

شهردار قم گفت: بخشي از مطالبات قابل وصول شهرداري قم از دستگاه‌هاي مختلف به مركز مديريت حوزه‌هاي علميه مربوط مي‌شود كه با مساعدت مدير حوزه پرداخت خواهد شد.
سقائیان نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقاييان‌نژاد ضمن تقدير از همكاري مركز مديريت حوزه‌هاي علميه با شهرداري قم، اظهار كرد: بخشي از مطالبات قابل وصول شهرداري قم از دستگاه‌هاي مختلف به مركز مديريت حوزه‌هاي علميه مربوط مي‌شود كه با مساعدت مدير حوزه پرداخت خواهد شد.

شهردار قم با اشاره به اينكه قسمتي از درآمدهاي پيش‌بيني شده براي سال آينده شهرداري قم مربوط به مطالبات از دستگاه‌هاي مختلف است، اضافه كرد: بر اساس تصميم‌گيري‌هاي كشوري، در نظر است‌ مبالغ مطالبات شهرداري شهرهاي مختلف از دستگاه‌هاي مختلف در سال آينده وصول شود.

سقاييان‌نژاد اين رقم را براي شهرداري قم ۷۰۰ ميليارد تومان ذكر كرد و ادامه داد: براي وصول به موقع اين مبلغ به تحرك نياز داريم.

وي با بيان اينكه فرايند وصول اين مبلغ در حال طي شدن است، يادآور شد: در اين راستا جلساتي تشكيل شده است كه در آخرين جلسه در وزارت اقتصاد و دارايي به تصميم‌گيري در اين مورد پرداخته شده است.

شهردار قم ضمن اظهار اميدواري به منظور ورود اين فرايند به مرحله اجرايي تا پايان سال جاري، خاطرنشان كرد: تغيير در اين فرايند و ورود به مراحل جديد را به صورت روزآمد اطلاع‌رساني خواهيم كرد.

سقاييان‌نژاد با اشاره به آخرين تصميم‌هاي اتخاذشده در اين زمينه، گفت: بر اساس آخرين تصميم ۴۰۰ ميليارد تومان از طلب شهرداري قم از طريق بورس و ۳۰۰ ميليارد تومان از طريق بانك مركزي وصول خواهد شد./872/د102/ی

ارسال نظرات