۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۸۳۲۰۴
امام جمعه بیرجند:

نگاه امروز دشمن به مسائل اقتصادی کشور است

امام جمعه بیرجند گفت: امروز نگاه دشمن به مسأله اقتصادی کشور است و تلاش می کند با ایجاد مشکلات در داخل مردم را نسبت به نظام دلسرد کند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند جامعه ما را به سمت تباهی بکشانند و به اهداف مدنظر خود برسند.

وی گفت: متأسفانه امروز اسرائیل، عربستان و ترکیه و دیگر نادان ها با هم هماهنگ شده اند و بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه ایجاد می کنند هرچند تاکنون کاری نتوانستند انجام بدهند.

امام جمعه بیرجند افزود: امروز نگاه دشمن به مسأله اقتصادی کشور است و تلاش می کنند با ایجاد مشکلات در داخل مردم این نظام را دلسرد کنند و یکی از اهداف دشمنان نیز همین دلسردی مردم از دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه آمریکا به دنبال نفوذ به ایران است، تصریح کرد: مسؤولان و مردم باید دقت کنند بهانه ای به دست دشمنان ندهند.

وی ادامه داد: اتحاد و وحدت نیروهای ارزشی و انقلابی و ولایی به ویژه روحانیت در یک سطح و یک خط برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب، امام و شهدا مهم است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه با همدلی و همفکری راه امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: در این نظام مقدس تفرقه در بین مسلمانان معنایی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی اظهار کرد: نباید برخی از مسؤولان و نیروهای ارزشی در این نظام به مسائل درونی کشور نگاه سطحی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جریان شبه مدرن لیبرال و نفوذ اندیشه های غرب جریانی سامان یافته برای ارکان اقتصادی کشور است، افزود: باید در مقابل اقتصاد لیبرال اندیشه های تازه و نویی را ارائه دهیم.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن در تلاش بود ایران را مانند سوریه و لبنان کند اما به لطف خدا موفق نشدند، دشمن 6 هزار میلیارد دلار برای در اختیار گرفتن سوریه هزینه کرد اما به همت اندیشه های امام راحل و جوانان نظام اسلامی دشمنان نتوانستند عراق و سوریه را در اختیار بگیرند و دشمن امروز اعتراف می کند که با وجود نیروهای ارزشی و ولایی ایران نتوانسته سوریه را بگیرد./201/880/ب1

ارسال نظرات