۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۸۳۲۷۵
از سوی اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره آموزشی تعمیق ایمان و باورهای دینی برگزار شد

دوره آموزشی تعمیق ایمان و باورهای دینی در سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ و علوم اسلامی برگزار شد.
دوره تعمیق ایمان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره آموزشی تعمیق ایمان و باورهای دینی ویژه سرگروه ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های پژوهشگاه فرهنگ وعلوم اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام سعید روستا آزاد در ابتدای این دوره به آسیب ها و مشکلات اخلاقی و رفتاری در جامعه اشاره کرد و تعمیق باورهای دینی جامعه را یکی از ضروریات و وظایف اصلی روحانیت دانست.
همچنین حجت الاسلام سید علی عماد عضو میز تخصصی تعمیق ایمان و باورهای دینی، به برنامه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مبنی بر قطب بندی ها اشاره کرد و اهداف و کارکردهای میز تخصصی تعمیق ایمان و باورهای دین را برشمرد.
در ادامه دکتر علیرضا شجاعی زند به بررسی کارکردهای روحانیت در عصرهای مختلف پرداخت و دوران جمهوری اسلامی ایران را فرصت بی نظیر برای تبلیغ معارف شیعه عنوان کرد.
در جلسه بعد از ظهر این دوره با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محسن کرفی رئیس اداره گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ۶ تن از رؤسای گروه های تبلیغی در جایگاه حضور یافتند و فعالیت ها خود را توضیح دادند و راه های مختلف ارائه مفاهیم به مخاطبان را توضیح دادند.
همچنین حجت الاسلام محمد تقی سبحانی رییس قطب تعمیق و مقبله با فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به وظایف قطب ها، ایجاد ازتباط بین نهاد های تولید دانش و مکان ها و عوامل تبلیغ را از جمله وظایف قطب ها خواند.
در پایان جلسه حجت الاسلام روستا آزاد به جمع بندی مباحث پرداخت و تعامل بیشتر طلاب و قطب های شکل گرفته در دفتر تبلیغات اسلامی را خواستار شد.
لازم به ذکر است که در پایان تمام سخنرانی ها، طلاب شرکت کننده در این دوره آموزشی ضمن پرسش و پاسخ از اساتید به بیان دیدگاه های خود در مورد موضوعات مطرح شده می پرداختند./872/د102/ی

ارسال نظرات