۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۸۳۴۵۸
مدیر حوزه علمیه تهران:

اجابت خواسته‌های رهبری مهم‌ترین برنامه حوزه تهران است

مدیر حوزه های علمیه استان تهران، گفت: آنچه امروز اساسی ترین اقدام برای آینده حوزه های علمیه تهران به شمار می رود، حرکت به سمت تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی تامین نیروهای کارآمد، انقلابی، سیاسی و اجتماعی است.
حجت الاسلام رحیمی صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  محمد هادی رحیمی صادق مدیر حوزه های علمیه استان تهران در مراسم تودیع معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان تهران که عصر امروز شنبه در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ضمن تشکر از انتخاب و اعتماد شورای حوزه های علمیه استان تهران و شورای عالی حوزه های علمیه، گفت: از تلاش های مدیران اسبق حوزه علمیه تهران تشکر کرده و امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم.

وی افزود: باید قدم های بلند به سمت تعالی این حوزه قدیم برداریم که امروز مورد توجه رهبری و علما است. از تمامی تلاش ها صمیمانه تشکر می کنم، امروز آنچه اساسی ترین اقدام برای آینده تهران باید جهت گیری شود حرکت به سمت تحقق خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی تامین نیروهای کارآمد، انقلابی، سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام رحیمی صادق با اشاره به راهبردهای مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران در آینده، گفت: تدوین اولین برنامه جامع پنج ساله حوزه علمیه استان تهران که باید افق حوزه علمیه استان تهران دیده شود، مدیریت کادر موجود و تقویت آن در مدارس، تامین زیرساخت های نرم افزاری که باید از میان فضلای جوان تامین و تربیت شود، رشد در تمامی مباحث علمی، پژوهشی و تبلیغی البته با نگاه به جهان اسلام، بالابردن سطح بصیرتی اساتید و طلاب در راستای افزایش سطح علمی بصیرتی تهران که مورد تاکید رهبری است ازجمله این راهبردها است.

وی افزود: ارتباط مستقیم و پررنگ و طبق برنامه با اساسی ترین رکن حوزه یعنی طلاب از جمله برنامه های حوزه علمیه تهران است. برنامه ریزی برای انجام ارائه خدمات فرهنگی مناسب برای تمام محرومان تهران نیز از این اقدامات به شمار می رود.

مدیر حوزه های علمیه استان تهران در پایان سخنان خود، اظهار داشت: حرکت جهادی در مجموعه مدیریت استان با همیاری همه اساتید و علما که دل در گرو پیشرفت حوزه دارند برای تربیت طلابی توانمند ادامه خواهد داشت. تا پایان این مدت مدیریت، حوزه تهران را به سمت پروش طلاب نخبه برای رفع نیاز سایر استان ها و کشورها سوق دهیم./811/202/ب1

 

 

ارسال نظرات