۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۵۴۷
نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

لزوم تبیین سیره و سبک زندگی حضرت زهرا برای جوانان

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) در دهه فاطمیه و از سوی عالمان دینی و روحانیان برای جوانان تبیین شود.
شهادت حضرت زهرا(س) تسلیت باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انسان ها باید شناخت و معرفت خود را نسبت به حضرت زهرا(س) افزایش دهند و زندگی این بانوی عالم را به خوبی بشناسند.

وی گفت: حضرت زهرا(س) در همسرداری و تربیت فرزندان جایگاه والایی دارد که ما باید با تدبر بیشتر در زندگی ایشان سیره این حضرت را در مسائل اجتماعی و زندگی خود پیاده کنیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان، افزود: سوگواره یاس نبوی در دهه فاطمیه می تواند تأثیر بسزایی در آگاهی بیشتر جوانان و پاکدامنی آن ها در راستای پرورش و رشد جامعه اسلامی داشته باشد.

افضلی ادامه داد: وقف فاطمی در جامعه مهم است و باید این وقف در جامعه ترویج داده شود، وقف فاطمی در جهت پایداری فرهنگ فاطمی در جامعه نقش زیادی دارد.

وی با بیان اینکه باید نهضت وقف فاطمی پشتوانه داشته باشد، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) از ولایت پذیری بالایی برخوردار بودند و باید زندگی ایشان را سرلوحه خود قرار دهیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید سیره زندگی حضرت زهرا(س) در دهه فاطمیه و توسط عالمان دینی و روحانیان برای جوانان تبیین شود.

افضلی با بیان اینکه باید حضرت زهرا(س) به عنوان الگو برای بانوان معرفی شود، افزود: بانوان باید از زندگی این بزرگوار درس عملی بگیرند و پایه های فکری زندگی خود را استوار کنند./880/203/ب2

ارسال نظرات