۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۸۳۷۶۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد؛

برپایی خیمه‌های معرفتی در ۳۱ نقطه قم در ایام نوروز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برپایی خیمه‌های معرفتی در ۳۱ نقطه استان در ایام نوروز خبر داد.
مدیرکل اوقاف قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم عنوان کرد: فعالیت‌های متعددی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در ایام نوروز صورت خواهد گرفت و درزمانی که مردم در حال سفر هستند، مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت به زائران آماده‌اند.

 وی افزود: استان قم در ایام نوروز همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری طرح آرامش بهاری خواهد بود که امکان اصلی اجرا این طرح امام‌زاده‌ها استان قم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: در نوروز سال گذشته طرحی با نام خیمه معرفت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از این طرح شد و امسال نیز در ایام عید نوروز 100 روحانی در این خیمه‌ها فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند.

حسینی‌مقدم در مورد برپایی خیمه معرفت گفت: در ایام نوروز سال 96 در ورودی سمت تهران یک خیمه معرفت با عرضه محصولات فرهنگی و همچنین در 31 نقطه استان قم از این نوع خیمه‌ها برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: به غیر از اسکان زائران در امام زاده‌های استان، 70 زائرسرا نیز به امکانات اقامتی امام زاده‌های استان اضافه‌شده است.

وی تصریح کرد: جلسات ستاد برگزاری طرح آرامش بهاری تشکیل‌شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در اداره اوقاف قم فعال خواهد بود و تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای هر چه‌بهتر این طرح به اداره اوقاف کمک خواهند کرد./872/د102/ی

ارسال نظرات