۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۸۳۸۵۶

دوره مربیگری نماز در حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب برگزار شد

دوره سه روزه مربیگری نماز در حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب با حضور 60 نفر از اساتید، کادر، طلاب و دانش آموختگان با هدف ترویج فرهنگ صحیح نمازخوانی و توجه به امر تبلیغ برگزار شد.
دوره مربیگری قرآن دوره مربیگری قرآن دوره مربیگری قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، دوره مربیگری نماز ویژه طلاب خواهر پیش از ظهر امروز با حضور طلاب و اساتید حوزوی در حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

این دوره سه روزه با حضور 60 نفر از اساتید، کادر، طلاب و دانش آموختگان با هدف ترویج فرهنگ صحیح نمازخوانی و تبیین اندیشه های اسلامی برگزار شد.

نخستین روز این دوره با حضور حجت الاسلام بلوکی استاد حوزه علمیه برگزار شده و موضوعاتی از قبیل اهمیت، آثار و خصوصیات نماز قرآنی بررسی شد.

دومین روز این دوره با حضور حجت الاسلام رحیمیان از اساتید حوزه علمیه برگزار شد و اساتید و طلاب به بررسی شیوه و آداب دعوت به نماز برای حضور در جامعه و تحقق امر تبلیغ پرداختند.

طلاب و اساتید و دانش آموختگان پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه از دوره مربیگری نماز با حضور حجت الاسلام ابراهیم پور استاد حوزه علمیه با اسرار نماز آشنایی پیدا کرده و به پرسمان در خصوص نماز پرداختند.

این دوره سه روزه با بهره گیری از اساتید مجرب و شیوه های متنوع آموزشی و با بهره گیری از پخش کلیپ، استفاده از داستان و شعر و ارائه خاطرات و تحربیات برگزار شد.

لازم به ذکر است طلاب در پایان این دوره آموزشی در آزمون شرکت کرده و مدرک دریافت کردند./203/857/ب1

ارسال نظرات