۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۸۳۸۸۹
فردا در قم؛

پیکر حجت الاسلام والمسلمین قرهی تشییع و به خاک سپرده می شود

پیکر حجت الاسلام والمسلمین قرهی از اعضای دفتر مقام معظم رهبری در قم فردا دهم اسفند از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر تشییع می شود.
مرحوم قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشييع و تدفین پیکر حجت الاسلام والمسلمين مرحوم شیخ محمدحسن قرهي مسؤول وجوهات دفتر مقام معظم رهبري در قم روز سه شنبه 10 اسفندماه برگزار می شود.

پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قرهی ساعت 9 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر تشییع مي شود.

همچنین مراسم ترحیم و بزرگداشت آن مرحوم، سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر مقام معظم رهبری در قم واقع در ابتدای خیابان شهدا برگزار می شود.

یادآور می شود، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن قرهی صبح روز یکشنبه هشتم اسفند دارفانی را وداع گفت.

وی از علما و شخصیت های برجسته حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالعلی قرهی از مسؤولان دفتر مقام معظم رهبری در قم بود.

وی و پدر مرحومش از شخصیت های مورد اعتماد مراجع تقلید و مقام معظم رهبری به شمار می رفتند و ایشان در آخرین مسؤولیت خود مدیریت وجوهات شرعیه دفتر مقام معظم رهبری را برعهده داشت.

ایشان داماد آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی و با جناق حجج اسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی و دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بود.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای رحلت حجت الاسلام والمسلمین قرهی را تسلیت گفته و وی را روحانی پارسا و متقی دانستند که سالیان متمادی از عمر خود را صرف تبیین و اعتلای ارزش‌های اسلامی کرد و خدمات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت./1330/پ203/ج

ارسال نظرات