۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۸۳۸۹۶
فرمانده حوزه شهدای گمنام پردیسان خبر داد؛

اعزام 11دستگاه اتوبوس زائر از شهر پردیسان به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده حوزه شهدای گمنام پردیسان قم از اعزام 11 دستگاه اتوبوس زائر به مناطق عملیاتی از این منطقه در روزهای پایانی سال 95 و اوایل سال 96 خبر داد.
راهیان نور

سرهنگ حسین نباتی فرمانده حوزه شهدای گمنام پردیسان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اعزام 11دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی از شهر پردیسان در سال 95 و اوایل 96 خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری سه جلسه از ستاد راهیان نور در حوزه شهدای گمنام پردیسان 3 تاریخ برای اعزام اهالی پردیسان به مناطق عملیاتی مشخص شد.

وی ادامه داد: نخستین اعزام در تاریخ 16 اسفند 96 شامل جمعی از خواهران کمیته امداد پردیسان انجام می شود که با برنامه های متنوع فرهنگی و بازدید از مناطق عملیاتی به مدت چهار روز همراه خواهد بود.

نباتی عنوان کرد: در برنامه ها پیش بینی شده است که از مناطق عملیاتی طلاییه، شلمچه، چزابه، فتح المبین و منطقه عملیاتی والفجر 8 بازدید و از روایتگری راویان مجرب، مداحی مداحان و سخنرانی روحانیان استفاده شود.

فرمانده حوزه شهدای گمنام پردیسان ادامه داد: روز 17 اسفند 95 سه دستگاه اتوبوس دیگر اعزام می شوند و در مرحله آخر در تاریخ 10 فروردین 96 سه دستگاه اتوبوس دیگر برای دیدن مناطق عملیاتی جنوب کشور روانه خواهند شد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی برای نام نویسی مردم در  اردوهای راهیان نور به صورت گسترده انجام شده است، گفت: سپاه پاسداران برنامه های متنوع فرهنگی برای اردوهای راهیان نور تدارک دیده است و خیران نیز می توانند از کمک به این قافله عقب نمانند./875/ت303/ی

ارسال نظرات