۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۸۳۹۴۰
صادقی:

آخوندی چک سفید امضا از مجلس ندارد

نماینده لیست امید با اشاره به اعتماد مجدد خانه ملت به آخوندی گفت: وزیر راه و شهرسازی نباید اعتماد دوباره مجلس به خود را چک سفید امضا تلقی کند.
محمود صادقی، منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه نهم اسفندماه در صحن علنی مجلس شورای با تقدیر از برگزاری موفق ششمین کنفرانس «حمایت از انتفاضه مردم فلسطین»، گفت: لازم است از بیانات رهبر انقلاب و عملکرد روسای سه قوه در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم تشکر کنیم.

وی با پرداختن به انتخابات‌های سال آتی، ادامه داد: امیدوارم مردم همچون انتخابات هفتم اسفند سال 94، در انتخابات‌های سال آتی نیز به صحنه بیایند و حماسه خلق کنند. به متولیان و ناظران دو انتخابات پیش رو نیز تذکر می‌دهم با مدنظر قرار دادن قوانین موضوعه و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری از هم‌اکنون مراقب رفتارها و گفتارهای خود باشند و در هرگونه اقدام و اظهارنظرهای خود که مستقیم و غیرمستقیم شائبه سوگیری، له و یا علیه فردی را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

نماینده لیست امید در خانه ملت با طرح درخواست خود از وزیر کشور، بیان داشت: از شخص وزیر کشور تقاضا داریم تا موضوع مال باختگان «پدیده شاندیز» را پیگیری کند.

صادقی در پایان، گفت: اعتماد مجدد مجلس شورای اسلامی به عباس آخوندی به منزله دادن چک سفید امضا به وی نیست و باید شخص وزیر راه و شهرسازی پیگیری حل مشکلات و مطالبات مردم باشد./856/پ202/ص

ارسال نظرات