۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۸۴۰۰۹
معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین:

مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری اردوهای راهیان نور است

حجت الاسلام صفی‌خانی گفت: مهم‌ترین برنامه‌های مؤثر فرهنگی که به درستی واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند و از دغدغه‌های مهم و مورد توجه مقام معظم رهبری بوده، اردوهای راهیان نور است.
حجت الاسلام علاالدین صفی خانی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های راهیان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری استان برگزارشد، به حضور کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس گفت: امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن رو به رو هستیم و در این راستا راهیان نور یکی از بهترین فرصتها برای مقابله با این تهدیدهاست.

حجت اسلام صفی خانی ابراز کرد: مهم‌ترین برنامه‌های مؤثر فرهنگی که به درستی واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند و از دغدغه‌های مهم و مورد توجه مقام معظم رهبری بوده، اردوهای راهیان نور است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین افزود: این گونه برنامه‌ها در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است که موجب آشنایی با رشادت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.

وی راهیان نور را امتداد دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: حماسه ها ، ایثارگری ها و از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای نسلی که در دوران دفاع مقدس بوده در این حماسه بزرگ بیان می شود.

وی ادامه داد:  امروز راهیان نور به خوبی در حال ترویج هست و یکی از راه های تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن، اردوهای راهیان نور است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین ضمن انتقاد از عدم تخصیص بودجه برای اعزام طلاب حوزه های علمیه به این مناطق، عنوان داشت: به دلیل عدم بودجه ، امسال حوزه علمیه قزوین طلاب مشتاق را به این مناطق اعزام نکرده و فقط اساتید مدارس علمیه به یادمانهای 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند و چنانچه بودجه ای به این منطور برای اعزام طلاب حوزه‌های علمیه به این مناطق تعریف شده باشد می توانیم امسال این عده افراد مشتاق را اعزام نماییم.

وی در پایان برنامه ریزی دقیق برنامه های ستاد راهیان نور را مورد تأکید قرار داد و گفت: شهدای ما همواره در تلاش برای آبادانی و استقلال کشور گام بر می‌داشتند و در هر مسؤولیتی که بودند، به بهترین شکل انجام وظیفه می‌کردند./853/102/ب1

 

ارسال نظرات