۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۸۴۰۷۷
از سوی گروه تبلیغی رسانه گستر بنیسی منتشر شد؛

بازی اندرویدی «سفر جنجالی» با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی

به همت گروه تبلیغی رسانه‌ گستر بِنیسی جدیدترین محصول این گروه منتشر شد و نسخه نمایشی آن به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد.
بازی سفر جنجالی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،حجت الاسلام حبیب داستانی بنیسی مدیرعامل شركت رسانه گستر بنیسی گفت: این بازی، یک تمدّن فرضی و بسیار زیبا که از روستا و شهرهایی تشکیل شده است، را به تصویر می‌کشد، اماکن متعدّدی دارد و داستانی دارد که بازی‌باز باید به همراه آن شخصیّت‌هایی که درون بازی نقش ایفا می‌کنند، همراه شود، به جاهای مختلف برود، مجهولاتی را کشف کند و جلوی یک خرابکاری بزرگ را بگیرد.
بنیسی افزود: وظیفه ما این است كه برای مقابله با این شبیخون فرهنگی غرب وارد عمل شده و بازی‌هایی با محتوی اسلامی و ارزشی و با قابلیت‌های فنی و گرافیكی بالا تولید كنیم تا به تدریج نفوذ بازی‌های غربی در بین خانواده‌ها را كاهش دهیم.
مدیرعامل شركت رسانه گستر بنیسی با بیان اینكه بازی‌ نامه سفر جنجالی از سوی كارگروه بازی نامه نویسی شركت بنیسی به نگارش درآمده است، عنوان كرد: این كارگروه از اساتید درس خارج حوزه علمیه، اساتید دانشگاه‌ در رشته معماری و اساتید برجسته كشوری تشكیل شده است.
وی در پایان ارائه امكان رقابت آنلاین به‌ صورت اسلامی و طراحی نسخه اندروید بازی سفر جنجالی را برای جذب بیشتر بازی‌ بازها به این بازی عنوان كرد و گفت: می‌توان به جرأت گفت كه بازی دو بعدی ایرانی در سبک زندگی اسلامی به این بزرگی و وسعت تاكنون در كشور نداشتیم. امیدواریم این بازی بتواند به خوبی بین نوجوانان و جوانان‌ ترویج شود و مفاهیم عالی و آموزنده آن نیز به خوبی به بازی‌بازها انتقال یابد./872/د102/ی

ارسال نظرات